Onko tämä nolo vai sopiva baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emmiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Emmiina";26396869]Ajattelin kääriä tuosta hihoja ja jättää auki, niin että olisi ehkä yhdellä napilla kiinni, mutta muuten auki?[/QUOTE]

Aika pitkän mallinen kuitenkin? Miksi juuri tuo? Mielummin joku bolero, voihan sekin olla neuletta.

Hmm, no ihan tyylikäshän tuo on oikein yhdeistettynä (kun on hyvä, laadukas materiaali), mutta baariin... No en itse laittaisi. Riippuu kai paikastakin kyllä. Sopiihan se jonnekin after work -olusille toimiston väen kanssa! :D Tai kesällä terassille viileämmällä säällä, mutta yökerhoon en kyllä laittaisi, liian arkinen mielestäni.

Tosi kivannäköinen neuletakki. Itsessään tuo neuletakki ei ole nolo, mutta vaatii enemmän muulta asulta ja pukeutujalta. On hyvä, että käärit hihat siististi 3/4 pituisiksi, sillä silloin vaikutelma on kevyempi ja "baarimaisempi" ja todellakin jätät nappeja auki. Muuten jos laitat jonkun tosi kivan mekon ja kenties vaikka jonkun vyön sen mekon kanssa, jos vyö vaan sopii mekkoon?
Laitat jotkut tosi näyttävät korut ja persoonallisen laukun. Tuo asuun särmää.
Mä laittaisin jalkaan kunnon kiilakorot. Tulee vähän nuorekkaampi vaikutelma.

Mun vartalolle ei oikein sovi bolerot mielestäni, kun harrastan uintia ja olen aika harteikas. Riippuu toki bolerostakin. Mulla on tosi epämukava olo jotenkin ilman neuletakkia, bleiseriä tms.

Miksei sovi baariin? Oikeesti ihmisethän pukeutuu ihan miten sattuu baariin.. Mä kuitenkin olen nuori ja käyn niissä kaupungin suosituimmissa bilemestoissa (lähinnä Tampere, Espoo, Vaasa).
Naisilla on baareissa farkkuja, tennareita, t-paitoja jne...

Mun mielestä kunnon kiilakorot ehkä istuis kans asuun paremmin. Kiilakorot ovat nuorekkaammat ja tekee siitä asusta vähän bilekkäämmän.

jos oot yhtään epävarma baaripukeutumisen suhteen, katsii mennä univormulla: keskisiniset farkut, mieluiten tiukat pillimalliset sun&mun ikäselle! esim nää http://shop.bestseller.com/object-collectors-item/jeans/VAGANTPUSHUPOBL31159/23010610,en_GB,pd.html?dwvar_23010610_colorPattern=23010610_DENIM&forceScope=

ja sit jos et yleensä käytä korkkareita ni oikeesti sandaalit tai balleriinat menee kesällä ihan hyvin.

kiva toppi ja rento bleiseri (jälkimmäinen valkosena!) silti joku voi näin kesällä ihmetellä, kun sulla on niin paljon päällä. mut pliis, ei neuleita.. ja laadukas pukeutuminen on hienoa, voi olla et baaripukeutuminen on kuitenkin se missä voi katsoo enemmän muita asioita. siis, vaikka nää mun linkit ei oo ihan halpoja, no keinomateriaaleista. toi sun esimerkki vaan kuulostaa tosi paljon ikäistään vanhemmalta!

http://shop.bestseller.com/selected/t-shirts---tops/LISATOP/16028350,en_GB,pd.html?dwvar_16028350_colorPattern=16028350_Kitt&forceScope=

http://shop.bestseller.com/object-collectors-item/tailoring/MOJITOLSCARDIGANCH61/23011477,en_GB,pd.html?dwvar_23011477_colorPattern=23011477_EGRET&forceScope=

Mä olen kyllä korkokenkäihmisiä, joten kyllä korkkarit/kiilat on ihan mun juttu. Olen myös ihan täysin hame- ja mekkoihminen ja en itseasiassa omista yksiäkään farkkuja. Mulla on vain hameita ja mekkoja ja ainoat hosuut ovat urheiluhousuja urheilutarkoitukseen.

löysinsisäisenstylistini asuvinkki oli silti tosi mielenkiintoinen ja herätti positiivisia ajatuksia. Farkuissa en ihan rohkene baariin mennä (en siis ole käyttänyt farkkuja sitten yläasteen), mutta voisin kokeilla tuota asua arkena ja töissä, jossa on helpompi olla vähän uudemmassakin tyylissä.

heips vielä, ok, sitten ehkä ajattelin sun tyylin aika eri lailla. siis ajattelin ehkä, että et olisi niin reipas pukeutuja, jos kyselet täällä ja toi neule oli kanssa vähän sellanen.. mut mekot ja korot kuulostaa jo ihan eriltä. jos vielä jotain vinkkiä, niin mä luulen että hame vois olla freesimpi baariin kun mekko, ja siihen yhdistettynä sellanen pusero, mikä peittää ne paikat mitkä tahdot, mut ei kuitenkaan neuletta tai jakkua vaan joku kevyt kangas. ja sitä baariekstraa ennemmin esim. paljeteista kun hörhelööistä/röyhelöistä. ja paljaat sääret ennemmin kun ohut ihonvärinen sukkahousu! ei ihonväristä sukkahousua ollenkaan siis. ja tnä oon oppinut ihan muualta, esim. muistan miten yks vaihtari jenkeistä aikanaan ihmetteli niitä, et kun siellä ei MUKA 60-luvun jälkeen oo sellasia käytetty oli kuinka kylmä tahansa.. mutta joo, tää menee nyt nukkumaan :)