Mitä mieltä tästä BAARIasusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emmiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeesti tosi vaikea sanoa, kun ei näe kantajansa päällä. On tuo nyt ainakin parempi, kuin housut. Farkut eivät sovi baariin MINUN mielestäni ja ovat niin arkinen vaate, että korkeintaan menisin lähiräkälään farkuissa.

Vaikea sanoa juuri siksi, kun ei näe sitä sun päällä. Miksi sä sä stressaat siitä, mitä voi pukea päälle baariin? Baareissa ihmisillä on päällä usein ihan mitä sattuu. Mä käyn tosi harvoin viihteellä ja aina mietin, mitähän sitä viitsis laittaa. Sitten kun meen sinne yökerhoon sisälle, niin huomaan että stressasin ihan turhaan. Nuorilla naisilla on ihan kaikkea tennareista ja farkuista huppareihin.

Mun mielestä toi on joku ihmeellinen toimistoasu. Eikä mikään baariasu. Kengät kyllä menis, mutta joku pitsinen nappipaita ja tuollainen tätimäinen mekko baariin? :O

Mulla tulee mieleen treffiasu :). Mikse baariinkiin mene. Ei tuo mikään ihan hirveän huono valinta ole baariinkaan, koska känniset ihmiset ei varmaan jaksa kenenkään vaatteita kattoa ja baareissa tosiaan on ihmisillä usein mitä sattuu.

sille 5-kymppiselle tädille oikein oiva kokonaisuus, nuorelle nuorekkaat vaatteet, näytä naiseutesi (ei nyt mitään horovaatteita) vaan sellanen tyttömäinen look

Alkuperäinen kirjoittaja höhyh;26397011:
Mun mielestä toi on joku ihmeellinen toimistoasu. Eikä mikään baariasu. Kengät kyllä menis, mutta joku pitsinen nappipaita ja tuollainen tätimäinen mekko baariin? :O

Samaa mietin :D En laittaisi kuuna päiväänä tuollaista baariin. Tylsä, mummomainen, ei lainkaan biletysasu.

Tätimäiseksi minäkin ensin mielsin, mutta sitten pohdin, että jos kantajansa ei mikään täti ole ja hiukset + meikki sopivat, niin saattaa muuten olla oikeinkin edukseen erottuva asu kaikkien tyrkkytoppien ja vesirajahamosten seassa :)

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Näyttää merkonomin työasulta kunnanvirastossa. Voihan tolla baariin mennä, mutta kyllä vähän oudolta näyttää ainakin Bulevardin eteläpuolella.. Jos ulos lähtee niin kyllä tiettyä näyttävyyttä pitää olla. Ja nyt on kesä.
Lyhyt hame ja korkoa kenkiin. Kateelliset ne vaan tässäkin ketjussa narisee. :)