Onko tämä kallis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=96518260

Mitä tälläinen takki maksaa uutena? Nätti olisi, mut vähän mietityttää, et onko hintapyyntö aika korkea varsinkin näin alennusmyyntiaikaan.

Nää on niin näitä "pitämättä jääneitä", ostetaan joulun jälkee alesta ja sitten huutonettiin myyntiin kun "jäivät pitämättä tai muksu kasvoi yli tästä koosta tms"...

Alkuperäinen kirjoittaja pk:
On kallis, vaikka uusihan tuokin on! Täällä on ollut -50% ale ja tuommosen takin ovh. hinta 69,50. Et semmosen 35e se sit alen jälkeen olis..

Just. No ihmekös yhtään huutoa ei ole :kieh: Eli en huuda kohdetta.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Nää on niin näitä "pitämättä jääneitä", ostetaan joulun jälkee alesta ja sitten huutonettiin myyntiin kun "jäivät pitämättä tai muksu kasvoi yli tästä koosta tms"...

Mut meneekö ne yleensä kaupaksi? Ostaako joku ale-aikana takin kovalla hinnalla huutonetistä? Tai ehkä ne, jotka eivät tiedä/eivät viitsi selvittää mitä takki maksaa normaalihintaisena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:

Mut meneekö ne yleensä kaupaksi? Ostaako joku ale-aikana takin kovalla hinnalla huutonetistä? Tai ehkä ne, jotka eivät tiedä/eivät viitsi selvittää mitä takki maksaa normaalihintaisena.

nii-i, en tiiä... mut huomasin vaan nyt joulun jälkee, että huutonetti oli piukassa reimaa, tickettii yms. eli alesta ostettuja vaatteita...

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
En todellakaan maksaisi noin paljoa. 20 euroa voisin vielä maksaa, mutten yhtään enempää.

monesti näkee, että käytetystäkin maksetaan enemmän...tässä kyseessä kuitenkin uusi takki.

Alkuperäinen kirjoittaja huutonettiin hurahtanut:
En todellakaan maksaisi noin paljoa. 20 euroa voisin vielä maksaa, mutten yhtään enempää.

monesti näkee, että käytetystäkin maksetaan enemmän...tässä kyseessä kuitenkin uusi takki.

No en siltikään maksaisi. Tuollaisen takin kun saa uutena noin 50 eurolla alesta jopa halvemmalla niin miksi ihmeessä maksaisin yhtään enempää. Sinä voit maksaa jos haluat, mutta minä en maksaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pk:
On kallis, vaikka uusihan tuokin on! Täällä on ollut -50% ale ja tuommosen takin ovh. hinta 69,50. Et semmosen 35e se sit alen jälkeen olis..

Just. No ihmekös yhtään huutoa ei ole :kieh: Eli en huuda kohdetta.

Jos pääset itse aleen, jossa tuota myydään, niin ei kannata huutaa. Mutta jos et tiedä, mistä noita saa ja haluat samanlaisen, niin onko sillä väliä, vaikka myyjä tekis hitusen voittoa ja sä saisit halvemmalla kuin ovh?

No en siltikään maksaisi. Tuollaisen takin kun saa uutena noin 50 eurolla alesta jopa halvemmalla niin miksi ihmeessä maksaisin yhtään enempää. Sinä voit maksaa jos haluat, mutta minä en maksaisi.

Niinkuin itse toteat "Tuollaisen takin kun saa uutena noin 50 eurolla alesta jopa halvemmalla niin miksi ihmeessä maksaisin yhtään enempää."
Lähtöhintahan on 40e ja korotus ilman hv 2e, eli jos ainoa huutaja voittaa, niin saa UUDEN takin 42e.

Kaikki eivät asu kaupungeissa, jossa aletarjonta suurta =)

Niinkuin itse toteat "Tuollaisen takin kun saa uutena noin 50 eurolla alesta jopa halvemmalla niin miksi ihmeessä maksaisin yhtään enempää."
Lähtöhintahan on 40e ja korotus ilman hv 2e, eli jos ainoa huutaja voittaa, niin saa UUDEN takin 42e.

Kaikki eivät asu kaupungeissa, jossa aletarjonta suurta =)

niin ja postikulut viel päälle 8? eli yht: 50 ekee!

Niinpä, kyse onkin juuri siitä, että saatko sen koon ja sen takin alesta, minkä haluat. Kaikilla kun ei ole mahdollisuutta siellä alvariinsa hypätä, kun matkaakin voi olla parisataa kilometriä. Jos kauppa on naapurissa, niin ei varmaan kannata.

Minusta tuo on vielä ihan ok hintainen.

Ja ihan oikeasti esim. itse teen heräteostoksia ja myyn niitä sitten huutonetissä uusina, kun haalareita tai pukuja joko on liikaa tai sitten malli ei käy tai koko on väärä. Sama hinta on eka korotus kuin mitä itse olen maksanut eli ostaja päättää kyllä loppupelissä, paljon haluaa maksaa. Että ei ihan heti kannata tuomita uusien vaatteiden myyjiä huijareiksi, jotka haluaa ansaita aleostoksilla...

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mua niin inhottaa tämä: "Hakusanoja: takki vedenpitävä hupputakki jokasääntakki Reimatec Lassietec Ticket to Heaven"

KOSKA se ei ole kumpikaan noista!!!!

Ei olekaan eikä sitä sellaisena myydäkään. Mutta kun jotkut hakevat tiettyä merkkiä eli vaikka reimatecia ja myytävänä oleva on ihan vastaava, niin miksei saisi laittaa hakusanoja...? Onko se jotenkin sinulta pois?