Kallis vai halpa?(huuto)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolo

Vieras
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=86516925
Mitä tuo haalari maksaa uutena,onko tuo halpa vai kallis?
meinasin kun tarvitsen tuolle esikolle haalarin niin kannattaako ostaa tuollainen vai tuleeko halvemmaksi uutena?

Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
no mullao li just tollanen haalari pojalla.uutena maksaa 34,90 vai 39,90

Eli tuo kaikkineen sitten halpa vai kallis?
Minä olen oikeasti vähän pihalla näistä,(haukkukaa vain uusavuttomaksi=))
Ei ole koskaan tarvinnut lapselle vaatteita ostaa ja nyt tuon pojun kanssa harjoitellaan.Olen täällä kyllä tyhmiä ennenkin kysellyt *punastus*

Minustakin tuo on halpa. Just ostin haalarin huutiksesta ja maksoin siitä 16 euroa. Tuossa paketissa näyttää olevan muutenkin kaikkea kivaa. Varmaan huutaisin, ellen ois just viime viikolla ostanu sitä haalaria.

Ja ap, yhtä pihalla minäkin olen näissä vaateasioissa. Ja kaikessa muussakin vauvan hoitoon liittyvässä, itsekin olen kysyny vaikka mitä noloa tältä palstalta. Aina on löytyny apu!

Alkuperäinen kirjoittaja 8 kk pojan äiti:
Minustakin tuo on halpa. Just ostin haalarin huutiksesta ja maksoin siitä 16 euroa. Tuossa paketissa näyttää olevan muutenkin kaikkea kivaa. Varmaan huutaisin, ellen ois just viime viikolla ostanu sitä haalaria.

Ja ap, yhtä pihalla minäkin olen näissä vaateasioissa. Ja kaikessa muussakin vauvan hoitoon liittyvässä, itsekin olen kysyny vaikka mitä noloa tältä palstalta. Aina on löytyny apu!

Olen kanssa täältä avun saanut(uusavuttomuus kehujen kera=) )
Se vaan että kun on ensimmäinen niin on hukassa noiden tiettyjen asioiden kanssa.
Koskaan ollut edes mahdollisuutta olla lasten kanssa tekemisissä niin sekin tekee minusta varovaisen ja helpompi kysyä kuin tieltä eksyä;)

Yhteistyössä