Onko tämä edes oikea ystävä vai mikä...?

28.05.2004
912
0
16
Kanta-Häme
tämmöistä ihmettelen,kun tämän ystäväni kanssa tunnettu jo 19v,niin viimeaikoina ollut vähän yksipuolista tämä yhteydenpito,epäilen syyksi sitä,kun hän löysi itselleen "elämänsä miehen" ja menivät kihloihin parin kuukauden seurustelun jälkeen ja noin kuukausi sitten muuttivat saman katon alle...
Ennen aina soitteli ja laittoi tekstaria,meiliä ym,mutta nyt aina kun koitan soittaa hänelle mihin aikaan tahansa niin menee aina vastaajaan,sinne olenkin muutaman viestin sanellut ja laittanut tekstaria yms,mutta ei auta ei millään onnistu saamaan puhelimeen häntä,miten voi olla niin kiireistä ettei muka kerkiä laittamaan viestiä/soittamaan,ei ole työelämässä,vaan opiskelee ja päivät ei ole edes pitkiä,kummastuttaa vaan että miksei soita tms,kerran laittoi viestin,että kaikki on päin persettä mutta ei sitäkään ole selitellyt. Onko tämä edes mikään ystävä,kun ei pidä yhteyttä?? Minusta ystävien pitäisi pitää yhteyttä molempiin suuntiin ja kyllä minua ainakin kiinnostaa mitä ystävälle kuuluu...
Tullut jotenkin olo,että se tullut tämän uuden miehen jälkeen tämä tilanne,ja tunne ettei minun&perheeni kuulumiset yms kiinnosta.
Mitä mieltä muut olette tästä,voiko tätä enää sanoa edes ystäväksi/ystävyydeksi?? Onko muilla vastaavia kokemuksia??
:attn: TAAS TÄMÄN NOSTIN,KOSKA KAIPAAN KOMMENTTEJA,MIELIPITEITÄ JA KOKEMUKSIA JOS MUILLA VASTAAVAA??!! :attn:

millainen tämä uusi mies on?liian kontrolloiva jos ei anna pitää yhteyttä ystäviin?
Onko ystävällä kaikki ok?..
Siis ystävä hän voi olla..mutta pistää epäilyttämään sen miehen rooli tässä yhteydenpito ongelmassa..

antaisit sen "ystävän" olla ehkä se joskus sitten herää ja ottaa yhteyttä.

mulla kävi vähän samalla tavalle erään ystävän kans mutta vaan niin että kun tulin raskaaksi niin tää kaveri jätti kokonaan yhteydenpidon. näin jälkikäteen kun ollaan juteltu asiasta niin se on antanut syyksi sen että kun olin raskaana niin olin kuullema jotenkin erinlainen ym.. mutta siis nykyään ollaan ihan kavereita ja soitellaan.

ja on muitakin ns: ystävii jotka ei pidä mitään yhteyttä enään kun olen nykyään äiti! en kuullema enää pääse lähtemään samalla tavalla kun ennen. nää kaverit on sellasii joil ei ole itellä lapsii..
surullista on että ystävät häviävät kun alkaa seurustelee tai tulee äidiks. yritä jaksaa ja voimia sulle..

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
millainen tämä uusi mies on?liian kontrolloiva jos ei anna pitää yhteyttä ystäviin?
Siis ystävä hän voi olla..mutta pistää epäilyttämään sen miehen rooli tässä yhteydenpito ongelmassa..

:/ Ei taida kaikki olla ok,kun laittoi tuossa noin 2 viikkoa sitten sen tekstarin,että kaikki päin persettä,sitten hänen piti soittaa,mutta ei ole mitään kuulunut,ymmärsin että olisi jotain parisuhdekriisiä tms,mutta voisi soittaa,eilen viimeksi laitoin pitkän tekstarin ja että SOITA! Mutta ei mitään kuulu,tänään taas soitin niin vastaaja,mutta on päivällä siellä koulutuksessa,vaan kun ei vastaa muulloinkaan,alkaa jo tympäistä aina jutella vastaajalle.
Miehestä en tiedä millainen on,hänen mukaan kuulemma ihana,ainakin tuossa jokin aika sitten oli näin,en ole häntä nähnyt,siis tätä miestä.Ei kai auta kuin odotella... :|

Alkuperäinen kirjoittaja Sari Margit:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

:/ Ei taida kaikki olla ok,kun laittoi tuossa noin 2 viikkoa sitten sen tekstarin,että kaikki päin persettä,sitten hänen piti soittaa,mutta ei ole mitään kuulunut,ymmärsin että olisi jotain parisuhdekriisiä tms,mutta voisi soittaa,eilen viimeksi laitoin pitkän tekstarin ja että SOITA! Mutta ei mitään kuulu,tänään taas soitin niin vastaaja,mutta on päivällä siellä koulutuksessa,vaan kun ei vastaa muulloinkaan,alkaa jo tympäistä aina jutella vastaajalle.
Miehestä en tiedä millainen on,hänen mukaan kuulemma ihana,ainakin tuossa jokin aika sitten oli näin,en ole häntä nähnyt,siis tätä miestä.Ei kai auta kuin odotella... :|

Yhteistyössä