Onko tämä deitti-ilmoni nyt parempi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Me ollaan vaan tavattu kaksi kertaa, joten en nyt niin luottavainen jatkon suhteen olisi - voinko ehdottaa hänelle hampaiden valkaisua tässä vaiheessa??

Minä kyllä ehkä aloittaisin vähän varovaisemmin, vaikka ottamalla ensin puheeksi takapuolen valkaisun.

Miten olisi peniksenpidennysleikkaus?
En tiedä vielä onko se aiheellinen, joten vaikea mennä ehdottamaan :)

Me ollaan vaan tavattu kaksi kertaa, joten en nyt niin luottavainen jatkon suhteen olisi - voinko ehdottaa hänelle hampaiden valkaisua tässä vaiheessa??

Minä kyllä ehkä aloittaisin vähän varovaisemmin, vaikka ottamalla ensin puheeksi takapuolen valkaisun.

Äkkiä kokeilemaan sitten! :o

First things first...

Äkkiä kokeilemaan sitten! :o

First things first...

Noup, olen päättänyt että saa mennä tosi kauan ennen sekstailuja, tosi kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
en ole kyllä yleensä ensimmäisenä kiekumassa "provoo" mutta kyllä toi ilmoitus ja kuva minkä ap antaa itsestään vastailessaan muiden kommentteihin tuntuu jotenkin niin epätodelliselta... :o

Kerro minulle miksi tuntuu epätodelliselta??
Minulla oli kerran deitti-ilmo, jossa kerroin itsestäni suunnilleen näin: Olen keski-ikäinen, ylipainoinen tantta, jolla roikkuu suunnilleen kaikki paikat - ei tullut vastauksia.

Tähän nykyiseen on tullut aika paljon vastauksia - pitääkö olla tosi vakavissaan noissa ilmoituksissa ja deittailessa muutenkaan??

Mites näin?

Etsin
Ihan tavallista vapaata miestä etsin:
-pituus 178cm - 182cm (joku selitys tähän)
-painoindeksisi on mielummin yli kuin alle 25
-et pureskele kynsiäsi
-et juo olutta, mieluummin vaikka Lasolia

Rehellisyyttä arvostan. Ei edes valkoisia valheita.

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että löytäisin itselleni sopivan/täydellisen miehen vaikka loppuelämäkseni eli emme varmaan puhu kovin pitkästä ajasta :D

Missään tapauksessa en hae yhden illan juttuja täältä (tai muualtakaan).

Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:

a)porakone on rakkain lelusi
b)Tiedät edes yhden pesukoneen ohjelman
c)silitysrauta pysyy kädessäsi ja jopa pystyt liikuttamaan sitä
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani, osaat suhtautua lapsiin
g)sinulla on omat hiukset ja hampaat tallella (vaikka sitten rasiassa)
h)peseydyt päivittäin oma-aloitteisesti
i)
j)olet kotimainen versio miehestä
k)iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi

en ole kyllä yleensä ensimmäisenä kiekumassa "provoo" mutta kyllä toi ilmoitus ja kuva minkä ap antaa itsestään vastailessaan muiden kommentteihin tuntuu jotenkin niin epätodelliselta... :o

Minulla oli kerran deitti-ilmo, jossa kerroin itsestäni suunnilleen näin: Olen keski-ikäinen, ylipainoinen tantta, jolla roikkuu suunnilleen kaikki paikat - ei tullut vastauksia.

Tähän nykyiseen on tullut aika paljon vastauksia - pitääkö olla tosi vakavissaan noissa ilmoituksissa ja deittailessa muutenkaan??

tuli vaan mieleen että sä et ole ollenkaan tosissasi ilmoituksiesi ja tapaamisten kanssa, vaan koko juttu on sulle todellakin pelkkää ajanvietettä ja viihdykettä, tai sitten provoilet

tuli vaan mieleen että sä et ole ollenkaan tosissasi ilmoituksiesi ja tapaamisten kanssa, vaan koko juttu on sulle todellakin pelkkää ajanvietettä ja viihdykettä, tai sitten provoilet

Tuon saman on sanonut joku deiteistänikin, mutta olen sitä mieltä, että jos on löytyäkseen niin löytyy se, vaikka vähän pelleilisikin asialla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lili77:
Mites näin?

Etsin
Ihan tavallista vapaata miestä etsin:
-pituus 178cm - 182cm (joku selitys tähän)
-painoindeksisi on mielummin yli kuin alle 25
-et pureskele kynsiäsi
-et juo olutta, mieluummin vaikka Lasolia

Rehellisyyttä arvostan. Ei edes valkoisia valheita.

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että löytäisin itselleni sopivan/täydellisen miehen vaikka loppuelämäkseni eli emme varmaan puhu kovin pitkästä ajasta :D

Missään tapauksessa en hae yhden illan juttuja täältä (tai muualtakaan).

Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:

a)porakone on rakkain lelusi
b)Tiedät edes yhden pesukoneen ohjelman
c)silitysrauta pysyy kädessäsi ja jopa pystyt liikuttamaan sitä
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani, osaat suhtautua lapsiin
g)sinulla on omat hiukset ja hampaat tallella (vaikka sitten rasiassa)
h)peseydyt päivittäin oma-aloitteisesti
i)
j)olet kotimainen versio miehestä
k)iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi

Kiitos, lainaan tuosta vähän.

Mun mies täyttää aika hyvin noi kriteerit paitsi ei oo tarpeeks pitkä ;) Tyhmä toi pituushaarukka. Ja myös toi painoindeksi on älytön jos kuitenkin itellä on 29?

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Mun mies täyttää aika hyvin noi kriteerit paitsi ei oo tarpeeks pitkä ;) Tyhmä toi pituushaarukka. Ja myös toi painoindeksi on älytön jos kuitenkin itellä on 29?

Minähän haen miestä, jolla painoindeksi on vähintään tuon 25 eli ei laihaa miestä.... en jaksa lyhyitä miehiä, tietysti voisi muuttaa tuon pituusjutun niin, ettei ole ylärajaa...

Nostan vielä, jos vaikka uusia ajatuksia olisi herännyt jollakulla??

On herännyt!

Ihmettelin tuota ap:n pituus- ja painohaarukkaa, mutta onkohan kyse nyt siitä, että ap on oikeasti varattu ja yrittää narauttaa oman miehensä, että tämä vastaisi hänen treffi-ilmoonsa (ja jäisi siis kiinni treffien suunnittelusta)?

Nostan vielä, jos vaikka uusia ajatuksia olisi herännyt jollakulla??

On herännyt!

Ihmettelin tuota ap:n pituus- ja painohaarukkaa, mutta onkohan kyse nyt siitä, että ap on oikeasti varattu ja yrittää narauttaa oman miehensä, että tämä vastaisi hänen treffi-ilmoonsa (ja jäisi siis kiinni treffien suunnittelusta)?

Noup, voi tietysti olla että en ole täysin vapaakaan, mutta ei kai se tähän liity :)

Minähän haen miestä, jolla painoindeksi on vähintään tuon 25 eli ei laihaa miestä.... en jaksa lyhyitä miehiä, tietysti voisi muuttaa tuon pituusjutun niin, ettei ole ylärajaa...

Nii, ekas viestis sul oli se painoindeksi 25-26. Aika tarkka. Monella lihaksikkaalla on reilusti enemmän. Lihas painaa enemmän ku läski.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Nii, ekas viestis sul oli se painoindeksi 25-26. Aika tarkka. Monella lihaksikkaalla on reilusti enemmän. Lihas painaa enemmän ku läski.

Jep, mutta muutin tuota, kuten vähän muitakin juttuja.

Yhteistyössä