Onko tämä deitti-ilmoni nyt parempi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Off topic, 200 cm pitkälle 100 kiloa ei kyllä oo paino eikä mikään, pysyy kummasti raskaampikin matkassa. Oma mies on 204 ja painaa 110, ja juoksee kestävyysmatkoja :D

Olennaisinta lienee se, että miestä ylipäätään huvittaa rämpiä metsässä, olipa hän minkä kokoinen tahansa. Eli ne arvot ja elämäntavat jälleen, muistuttaa Ksantippa-täti.

Nimenomaan! =)

Jos olisin oikeasti noilla asioilla liikkeellä, niin sitten pitäisi miettiä yksityiskohdat vähän tarkemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:
Anteeksi aloittaja, en halua loukata. Mutta jäin miettimään tuota pituusvaatimusta. En keksi kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko harrastat kilpatanssia, tai sitten sinulla on jokin mystinen lempiseksiasento, joka toteutetaan seisaallaan.

Kerro, kumpi vaihtoehto on oikea.

Ei, kun 178cm pituinen mies on juuri sopivan kokoinen minulle, jos seisaaltaan halataan, laitoin kuitenkin tuon 4cm liukuman :)

Ootko sä nyt tosissas vai et? :o
Sekä että :) on siinä selkeä totuuskin olemassa. Olen niin pinnallinen, että alle 170 senttistä en huolisi tai tosi laihaa....tuolla saan ne pysymään poissa.

Ok! Mä olen seurustellut sekä alle 170 cm pitkän (enkä ole itse kovin lyhyt) että tosilaihan kanssa. Jos ulkopuoliset katsoo ns. hitaasti, niin tuotan heille mieluusti sen riemun...

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Musta tuo viittaus loppuelämän lyhyydestä pistää miettimään oletko mahdollisesti kuolemansairas tai ikäloppu.

Viittaus ei niin terveellisiin elämäntapoihin.

No mikset sitten kirjoita että poltat kuin korsteeni, vedät viinaa kuin sieni, etkä ole ikuna syönyt salaattia. ;)

Musta tuo viittaus loppuelämän lyhyydestä pistää miettimään oletko mahdollisesti kuolemansairas tai ikäloppu.

Viittaus ei niin terveellisiin elämäntapoihin.

No mikset sitten kirjoita että poltat kuin korsteeni, vedät viinaa kuin sieni, etkä ole ikuna syönyt salaattia. ;)

:D syön kyllä salaattia....

Mutta kun se mies ymmärtää rivien välistä, jos se on kaikin tavoin sellainen kuin pitääkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Etsin
Ihan tavallista vapaata miestä etsin:
-pituus 178cm - 182cm
-painoindeksisi on yli 25, mutta alle 26
-et pureskele kynsiäsi
-et juo olutta, mieluummin vaikka Lasolia

Rehellisyyttä arvostan. Näen kaikki punaisen sävyt, jos minulle valehdellaan, vaikka kyse olisi ns.valkoisista valheista.

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että löytäisin itselleni sopivan/täydellisen miehen vaikka loppuelämäkseni eli emme varmaan puhu kovin pitkästä ajasta :D

Missään tapauksessa en hae yhden illan juttuja täältä (tai muualtakaan), en myöskään viiden minuutin juttuja....tai sekunnin....

Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:

a)porakone on rakkain lelusi
b)ikkunanpesu salainen haaveesi
c)silitysrauta pysyy kädessäsi ja jopa pystyt liikuttamaan sitä
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani, osaat suhtautua lapsiin
g)sinulla on omat hiukset ja hampaat tallella (vaikka sitten rasiassa)
h)peseydyt päivittäin oma-aloitteisesti
i)mattojen tamppaus on salainen intohimosi
j)olet kotimainen versio miehestä
k)iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi

Mä en tykkää, ei saa kyllä yhtään edes hymyilemään. Jotenkin, piilovittuileva?

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
tosi typerä ilmo :o kerro, montako vastausta saat.

Minulla on ollut suunnilleen tuollainen ilmoitus, nyt vain muokkasin sitä - olen saanut kymmeniä vastauksia, viisi olen tavannut- tänään viimeksi yhtä deittiä tapasin toista kertaa - ollaan kaksi kertaa pidetty toisiamme kädestä :)

Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Etsin
Ihan tavallista vapaata miestä etsin:
-pituus 178cm - 182cm
-painoindeksisi on yli 25, mutta alle 26
-et pureskele kynsiäsi
-et juo olutta, mieluummin vaikka Lasolia

Rehellisyyttä arvostan. Näen kaikki punaisen sävyt, jos minulle valehdellaan, vaikka kyse olisi ns.valkoisista valheista.

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että löytäisin itselleni sopivan/täydellisen miehen vaikka loppuelämäkseni eli emme varmaan puhu kovin pitkästä ajasta :D

Missään tapauksessa en hae yhden illan juttuja täältä (tai muualtakaan), en myöskään viiden minuutin juttuja....tai sekunnin....

Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:

a)porakone on rakkain lelusi
b)ikkunanpesu salainen haaveesi
c)silitysrauta pysyy kädessäsi ja jopa pystyt liikuttamaan sitä
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani, osaat suhtautua lapsiin
g)sinulla on omat hiukset ja hampaat tallella (vaikka sitten rasiassa)
h)peseydyt päivittäin oma-aloitteisesti
i)mattojen tamppaus on salainen intohimosi
j)olet kotimainen versio miehestä
k)iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi

Mä en tykkää, ei saa kyllä yhtään edes hymyilemään. Jotenkin, piilovittuileva?

Tuo piilovittuileva kuvaa minua hyvin :)

EI sytyttänyt minua tuo ilmoitus. No, minä olenkin nainen. Luin saman ilmoituksen miehelleni joka ilmoitti että ohittaisi ilmoituksen neljän ensimmäisen kohdan jälkeen lukematta loppuun. Jos äijää haet niin pitkästä ilmoituksesta on vaan haittaa. Voithan sä "vaatimuksesi" ladella sitten kun pääsette keskusteluyhteyteen.

Minulla on ollut suunnilleen tuollainen ilmoitus, nyt vain muokkasin sitä - olen saanut kymmeniä vastauksia, viisi olen tavannut- tänään viimeksi yhtä deittiä tapasin toista kertaa - ollaan kaksi kertaa pidetty toisiamme kädestä :)

Söpöä. Mutta uusia tyyppejä etsiskelet?

Me ollaan vaan tavattu kaksi kertaa, joten en nyt niin luottavainen jatkon suhteen olisi - voinko ehdottaa hänelle hampaiden valkaisua tässä vaiheessa??

Me ollaan vaan tavattu kaksi kertaa, joten en nyt niin luottavainen jatkon suhteen olisi - voinko ehdottaa hänelle hampaiden valkaisua tässä vaiheessa??

Minä kyllä ehkä aloittaisin vähän varovaisemmin, vaikka ottamalla ensin puheeksi takapuolen valkaisun.

Minä kyllä ehkä aloittaisin vähän varovaisemmin, vaikka ottamalla ensin puheeksi takapuolen valkaisun.

Miten olisi peniksenpidennysleikkaus?

Vie se ens kerran treffeille suuhygienistille :D

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

Vie se ens kerran treffeille suuhygienistille :D
Ei niin huono idea, mutta olisikohan ne viimeiset treffit??

Yhteistyössä