Onko tämä deitti-ilmoni nyt parempi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh

Vieras
Etsin
Ihan tavallista vapaata miestä etsin:
-pituus 178cm - 182cm
-painoindeksisi on yli 25, mutta alle 26
-et pureskele kynsiäsi
-et juo olutta, mieluummin vaikka Lasolia

Rehellisyyttä arvostan. Näen kaikki punaisen sävyt, jos minulle valehdellaan, vaikka kyse olisi ns.valkoisista valheista.

Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että löytäisin itselleni sopivan/täydellisen miehen vaikka loppuelämäkseni eli emme varmaan puhu kovin pitkästä ajasta :D

Missään tapauksessa en hae yhden illan juttuja täältä (tai muualtakaan), en myöskään viiden minuutin juttuja....tai sekunnin....

Nämä ehdot saisivat mielellään täyttyä:

a)porakone on rakkain lelusi
b)ikkunanpesu salainen haaveesi
c)silitysrauta pysyy kädessäsi ja jopa pystyt liikuttamaan sitä
d)uskollisuus on sinulle itsestäänselvyys
e)alkoholiin sinulla on terve suhde
f)pidät lapsista, myös minun lapsistani, osaat suhtautua lapsiin
g)sinulla on omat hiukset ja hampaat tallella (vaikka sitten rasiassa)
h)peseydyt päivittäin oma-aloitteisesti
i)mattojen tamppaus on salainen intohimosi
j)olet kotimainen versio miehestä
k)iltasatujen lukeminen lapsille on suurinta huviasi

Miks helvetissä joku vaatii esim. tietyn pituista kumppania?! Ymmärrän jos haluu suht normiPAINOISEN mikä yleensä kuvastaa tervettä elämäntapaa, muttei kukaan pituudelleen mitään voi.. sit ihmettelevät ko ovat yksin jos on noin pinnalliset vaatimukset.. sama ku joku et pitää olla TUMMA .. hiusten väriinkö sitä rakastutaan? ohhoh..

Noh, muuten ihan hyvä ja hauska ilmoitus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Toi loppu oli ihan hyvä, mut alusta tuli vähän sellainen tekohauska olo :/

Tuo alku on juuri minun näköiseni, tuo Lasol-juttu ainakin :)

Lähinnä ajattelin noita pituus ja paino kriteerejä ja tuota täydellinen mies-kappaletta. En itse kyllä vastaisi tuollaiseen ilmoitukseen.

Toi loppu oli ihan hyvä, mut alusta tuli vähän sellainen tekohauska olo :/

Tuo alku on juuri minun näköiseni, tuo Lasol-juttu ainakin :)

Lähinnä ajattelin noita pituus ja paino kriteerejä ja tuota täydellinen mies-kappaletta. En itse kyllä vastaisi tuollaiseen ilmoitukseen.

Saa nähdä vastaako kukaan?? Tuo pituuskriteeri on oikeasti olemassa, mutta tuo painoindeksi on vitsi eli tarkoitan, etten mitään kukkakeppiä hae.

Teet alussa hauskasti pilaa deitti-ilmoituksien älyttömistä vaatimuksista, mutta sitten listaatkin omat vaatimuksesi. Jos olisin mies, minulle heräisi kysymys: kuka tuo nainen on, ja miksi juuri minun pitäisi kiinnostua hänestä? (paitsi huumorintajun vuoksi, joka on toki mielestäni hyvä syy kiinnostua toisesta)

Eli vähennä vähän noita vaatimuksiasi. Ei nykypäivän miehelle tarvitse erikseen täsmentää, että toivoo hänen peseytyvän päivittäin. Ja jos tukka on lähtenyt, ei mies sillekään itse mitään voi. Kerro mieluummin jotakin mielikuvitusta herättävää itsestäsi.

Saa nähdä vastaako kukaan?? Tuo pituuskriteeri on oikeasti olemassa, mutta tuo painoindeksi on vitsi eli tarkoitan, etten mitään kukkakeppiä hae.

Kaikki ei välttämättä miellä sitä vitsiksi, voivat ajatella että onpahan ärsyttävän tiukat kriteerit ja siirtyä seuraavaan ilmoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Teet alussa hauskasti pilaa deitti-ilmoituksien älyttömistä vaatimuksista, mutta sitten listaatkin omat vaatimuksesi. Jos olisin mies, minulle heräisi kysymys: kuka tuo nainen on, ja miksi juuri minun pitäisi kiinnostua hänestä? (paitsi huumorintajun vuoksi, joka on toki mielestäni hyvä syy kiinnostua toisesta)

Eli vähennä vähän noita vaatimuksiasi. Ei nykypäivän miehelle tarvitse erikseen täsmentää, että toivoo hänen peseytyvän päivittäin. Ja jos tukka on lähtenyt, ei mies sillekään itse mitään voi. Kerro mieluummin jotakin mielikuvitusta herättävää itsestäsi.

Mitkä kohdat poistan?

Mitkä kohdat poistan?

Vaikea sanoa, kun en ole vieläkään ihan varma, mitkä noista vaatimuksista oli esitetty tosissaan ja mitkä vitsinä. Mutta itse en aikuiselta mieheltä "vaatisi" päivittäistä peseytymistä, koska se olisi melkoista miehen aliarviointia, eikä mielestäni erityisen vitsikästäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Mitkä kohdat poistan?

Vaikea sanoa, kun en ole vieläkään ihan varma, mitkä noista vaatimuksista oli esitetty tosissaan ja mitkä vitsinä. Mutta itse en aikuiselta mieheltä "vaatisi" päivittäistä peseytymistä, koska se olisi melkoista miehen aliarviointia, eikä mielestäni erityisen vitsikästäkään.

Poistin sen ja muutaman muun ei niin tärkeän jutun.

Itse en poistaisi mitään, miksi sulla ei olis oikeutta rajata tarkasti mitä etsit? Ethän jossaki irl tilanteessakaan alkais mitään jonkun kanssa joka ei täytä sun omia kriteereitä esim. pituus/paino suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Taidat olla itse läski? Siinä ei huumori auta kun mies sut livenä näkee...

Mies ei taida tietää että on pyöreemmilläkin naisilla seuraa, katsos kun ei kaikki ole petolinnun perseitä eikä persjalkasia palloja.

Painoindeksini on 29 eli olen kyllä läski :), olen tavannut viisi miestä livenä ja väittäisin, että se olen ollut minä, joka ei ole halunnut tavata enää yhtä poikkeusta lukuunottamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Itse en poistaisi mitään, miksi sulla ei olis oikeutta rajata tarkasti mitä etsit? Ethän jossaki irl tilanteessakaan alkais mitään jonkun kanssa joka ei täytä sun omia kriteereitä esim. pituus/paino suhteessa.

IRL ihmiset tinkivät hyvinkin paljon niistä mielessään luomistaan kriteereistä. Minä taas ajattelen niin päin, että mikä tuossa ilmoituksessa saisi miehen kiinnostumaan niin paljon, että ottaisi yhteyttä.

Etkö sä oikeasti aio kertoa mitään ITSESTÄSI?

Eikös se ole miesten keskuudessa yleisin vitsi että ensin on A4:nen vaatimuksia ja sitten vaan ilmoitus että ota yhteyttä niin kerron lisää.

MIKSI joku nuo ehdot täyttävä ottaisi yhteyttä? Siis joku muukin kuin niin säälittävä että mikä vaan kelpaa?

Painoindeksini on 29 eli olen kyllä läski :), olen tavannut viisi miestä livenä ja väittäisin, että se olen ollut minä, joka ei ole halunnut tavata enää yhtä poikkeusta lukuunottamatta.

Itselles ei kriteerejä mutta miehelle pituuskin plus-miinus kahen sentin haarukkaan? :o

Yhteistyössä