Onko tällainen haluttomuus ihan outoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Olen hyvinkin viriili persoona ja minulle seksi on tärkeä osa elämää. 2-3kertaa viikossa on sopiva määrä. Mutta...

Olen kuitenkin haluton, nimittäin yhdyntöjen osalta. Toki tiedän oikein hyvin, että seksiä voi olla ilman yhdyntääkin ja siitä juuri pidänkin, mutta onkohan tämä ihan normaalia? Tai no mikä nyt ylipäätään on normaalia...

Rakastan miestäni ihan satakympillä ja olen hyvinkin halukas, kuten jo sanoin, mutta haluaisin mennä aina vain suu/käsipelillä alusta loppuun. En usko, et miehellä on kamalasti tätä vastaan mitään, ei ole niin hirmu viriili yleensäkään ja aloite on lähes aina minun.
Mutta outoko olen?

Olen miettinyt, mistä tämä voi johtua. En koe yhdyntää mukavana, vaikka se ei satukaan. Se vain tuntuu epämiellyttävältä joka kerta, vaikka voin silti saada orkunkin (yhdynnässä).
Miehellä on normaalia suurempi vehje, voisko se olla syynä, en tiedä.
Mutta joka tapauksessa voisin kuvitella elävänä ilman "peruspanoa" vaikka koko ikäni...

Voikohan tämän jutun taustalla olla raskauden pelko...? Pelkään jossain määrin raskautumista, meillä on lapsia jo monta.

Mä oon ihan samanlainen. Ei tuossa minusta ole mitään sen kummempaa, kuin että toi yhdyntä nyt vaan ei tunnu niin hyvältä ja muut jutut tuntuu taas tosi hyvältä, joten niitä tietysti haluaa. Jos mä mietin että mun kumppanille olis tosi iso juttu vaikka läiskyttää penistä mun polvea vasten, niin tuskin silti itse kauheasti sitä haluaisin, lähinnä hänen mielikseen vaan, kun ei polvi varsinaisesti ole mulle mitään erogeenista aluetta. Vaan himoitsisin lähinnä niitä muita juttuja ja toi polveen läiskyttäminen olis vaan semmoinen "välttämätön paha" jotta toinenkin nauttisi.

Musta yhdyntä ei tunnu erityisen pahallekaan, mut jos klitorista ei stimuloida samaan aikaan, niin ei se kyllä oikein miltään tunnu (ehkä välillä kipeästi vihlaisee jos tökkää liian syvälle kohdunkaulan napukkaan, muuten ehkä jotenkuten erottaa että jotain siellä muljuu mut mielikuvitusta ja keskittymistä saa käyttää ihan täysillä että sen pystyisi mitenkään assosioimaan miellyttäväksi tuntemukseksi). Ja hölmöltähän se tuntuu kun toinen äheltää siinä ihan onnessaan ja itse ei tunne oikein mitään. Kai mulla ei vaan ole juurikaan tuntohermoja siellä sisällä. Jos klitorista hierotaan niin sit nautin kyllä yhdynnästäkin ja vähän jotain jopa tuntuukin, mut toisaalta se nyt tuntuu hyvältä ilman yhdyntääkin (ei kylläkään ihan niin hyvältä). Mut heti kun klitoriksen stimuloinnin lopettaa, niin ei se paneminenkaan enää miltään tunnu. Joten en nyt luonnollisesti sitä kauheasti himoitse ja jos miehelle ainoa tapa harrastaa seksiä on lyhyt esileikki minkä aikana itse en saa ja sit yhdyntää pelkkään panemiseen keskittyen, niin aika nopeasti mun halut katoaa kokonaan.

Yhteistyössä