Mitä teillä sitten pidetään pyykkikoneen päällä? Jos sen päälle ei kuivausrumpu sovi.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;28731720:tiedän kyl, mut ku ei sovi niin ei sovi
Mitä teillä sitten pidetään pyykkikoneen päällä? Jos sen päälle ei kuivausrumpu sovi.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;28731720:tiedän kyl, mut ku ei sovi niin ei sovi
Meillä kans sais olla rätti kädessä koko ajan."Mikä ihmeen harhaluulo tää on, että pitäisi koko ajan (tai aina edes päivittäin) siistiä paikkoja, että siisteystaso pysyisi hyvänä?"
No meillä ainakin tarttee kokoajan olla siivoamassa jos meinaa oikeesti pitää paikat siistinä. Monta kertaa päivässä saa siivota keittiön. Jos on tulossa vieraita, niin 5-10min pikasiivous, sisältäen ylimääräisten tavaroiden poiskorjaamisen, imuroinnin ja pikaisen pintojen pyyhinnän, keittiöstä varsinkin.
Jos perheessä on neljä lasta, voin kuvitella kuinka paljon saa olla siivoamassa, että olis kokoajan siistiä. Silleenhän se pysyy siistinä kun heti korjaa tai pyyhkii, mutta neljän lapsen kanssa saattaa olla mahdotonta
Kuinka usein teillä pyykkikone pyörii?
Meitä on 4 henkeä ja pyörii joka päivä
vauvan hoito"piste", ammeineen (ja ennenku sanot, se amme ei sovi muualle, ku en viitti olohuoneessa säilyttää)Mitä teillä sitten pidetään pyykkikoneen päällä? Jos sen päälle ei kuivausrumpu sovi.
Mut silti, kai niistä pölyä lähteene kuivaakin yön aikana. siihen mahtuu helposti pari koneellista ja aamulla on kuivat pyykit ilman käryjä. enkä mä niitä yöllä joudu katteleen.
Meillä miehen vaatteet vie jo joka päivä yhden koneellisen. Miten ihmeessä teidän koko viikon vaatteet MAHTUU kahteen koneelliseen :Omeitä 5 ja 2 koneellista viikko
Koneitakin on eri kokoisia.Meillä miehen vaatteet vie jo joka päivä yhden koneellisen. Miten ihmeessä teidän koko viikon vaatteet MAHTUU kahteen koneelliseen :O
Niin tekisin minäkin.No... mä kääntyisin ovella pois.
Miehesi on aika iso ja sotkuinen tai teillä on joku mini kone?Meillä miehen vaatteet vie jo joka päivä yhden koneellisen. Miten ihmeessä teidän koko viikon vaatteet MAHTUU kahteen koneelliseen :O
Siis sun miehen vaatteita likaantuu koneellinen PÄIVÄSSÄ? Onko teidän koneessa joku 1kg täyttöMeillä miehen vaatteet vie jo joka päivä yhden koneellisen. Miten ihmeessä teidän koko viikon vaatteet MAHTUU kahteen koneelliseen :O
No sillä menee sinne sukat, kalsarit, farkut, paita. Mies on kokoa XL eli vaatteet on tosi isot. No kyllä sinne jotain mun paitoja menee lisäksi, mut ei kyllä hirveesti. Ihan normaalin kokoinen kone meillä.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28732748:Miehesi on aika iso ja sotkuinen tai teillä on joku mini kone?
Mun mies on kokoa L ja tuonne meidän koneeseen (taitaa olla 6 kg kone, eli pieni näin suuren perheen koneeksi) mahtuu kyllä aika paljon enemmänkin, kuin miehen yksi vaatekerta ja muutama mun paita.No sillä menee sinne sukat, kalsarit, farkut, paita. Mies on kokoa XL eli vaatteet on tosi isot. No kyllä sinne jotain mun paitoja menee lisäksi, mut ei kyllä hirveesti. Ihan normaalin kokoinen kone meillä.
Kyllä mä silti ihmettelen, että koneellisen vie.. Onko sun mies kenties 8XL? Vertailen vain, että mun mies on L ja sen viikon pyykit (1 paita, 1 sukat, 1 boxerit per päivä + 1-2 housut viikossa) vie yhdestä koneellisesta ehkä 60%..No sillä menee sinne sukat, kalsarit, farkut, paita. Mies on kokoa XL eli vaatteet on tosi isot. No kyllä sinne jotain mun paitoja menee lisäksi, mut ei kyllä hirveesti. Ihan normaalin kokoinen kone meillä.
Ei farkkuja pestä kerran päivässä eikä edes kerran viikossa. Deminharrastajat pesevät omiaan muutaman kerran vuodessa. Paitaakin voi hyvin pitää ainakin kaksi kertaa ennen pesua. Turha peseminen on vaatteiden ja energian tuhlausta.
Tää on ihan turha vastaus. Sitä kun ei voi tietää vaikka moisesta tilanteesta itsensä joskus löytäisikin...En voisi asua noin vaikka millainen olisi elämäntilanne, en vaan voisi.
Silloin olisi hyvä, jos joku puuttuisi tilanteeseen.Tää on ihan turha vastaus. Sitä kun ei voi tietää vaikka moisesta tilanteesta itsensä joskus löytäisikin...