,,,
kaunis kroppa on tällä mustahiuksisella naisella tässä toisessa kuvassa, etualalla. ja eiköhän se oo makuasia, jotkut tykkää äidistä ja jotkut tyttärestä. eikai kukaan voi sanella millaista kuuluisi ihannoida
Voi kuule kyllä hän on aika paljonkin ylipainoinen, vaatekoko tuolla naiselle on amerikan 16, joka vastaa meidän kokoa 48. Onko se sinusta normaalin tai vain vähän pullean koko?Tuo ylemmän kuvan nainen ei kyllä kovasti ole ylipainoinen. Pullukkuutta on saatu aikaan sillä, että on ihan vääränlaiset kalsarit jalassa, josta tulee nuo makkaran kuvat sivuille. Hänellä kuitenkin erottuu solisluut ja tissiliivien olkapäillä olevat osat eivät ole painuneet lihaan. Liivit ovat pehmukkeilla varustetut, eli lisäävät muodokasta ilmettä.
Mä pystyisin hyvin pienillä konstein saamaan tuosta ylemmän kuvan naisesta lähes kaikki täällä vakuuttuneeksi normaalipainoisuudesta vain vaihtamalla hänen asuaan ja asentoaan. Ilman photoshoppia.
Pyrkisin itse tuohon alemman kuvan vasemman puoleisen naisen kroppaan, jos olisi tarvetta.
Joo, mun mielestä on huolestuttavaa, että parin tyypin mielestä tuo selkeimmin erottuva alakuvan nainen olisi terveen ja normaalipainoisen näköinen.Ensimmäisessä kuvassa oleva nainen on varmasti normaalipainon ylärajoilla. BMI noin 25 hujakoilla.
Mun mielestä on aivan järkyttävää, jos joku näkee hänet lihavana.
Toisaalta mua pidetään terveenä, normaalipainoisena yms ja olen alipainoinen. Eli nykyään kun alipaino on tervettä, niin varmasti monen mielestä normaalipainon ylärajoilla oleva on jo sotanorsu.
Itse olen aina ollut hoikka, jopa laiha. Nyt lihoisin mielelläni muutaman kilon, mutta ne kilot eivät vaan tule.
Vaikka en vielä valmistunut olekkaan, niin näin melkeen valmiina lääkärinä uskallan väittää, ettei ensimmäisessä kuvassa nainen ole todellakaan lihava.