Onko tämä se vartalomalli mitä kuuluisi ihannoida terveenä naisen kroppana?

• Viestiketjun aloittaja laihuudesta kun puhutaan
  • Ensimmäinen viesti
hmph
Huh, tuolla keskimmäisellä naisella on liian leveä lantio suhteessa muuhun kroppaan.
Lisäksi sen reidet eivät varmaan edes istuessa mene yhteen!!!!! Kattokaa mikä väli tuossa pimpan alapuolella on, siihen mahtuis vaikka ämpäri!!!!

Tuon ensimmäisen kuvan nainen on varmasti pitkä ja ruumiinrakenteeltaan rotevahko, siksi vaatekokokin on iso. Tuolleen kauniilla tavalla pyöreämpi, mielestäni.

Jos ne pläskit jakautuu tasaisemmin kroppaan, niin silloin voi mahtua yllättävän pieniinkin vaatekokoihin. Jos pläski kertyy lähinnä keskivartaloon, niin sitten menee helposti isommaksi.

Alemman kuvan naiset joutuvat varmasti tekemään töitä (tiukka dietti + liikuntaa) pysyäkseen tuollaisissa mitoissa. En kadehdi. :D

Lihavuus tai laihuus menee mielestäni yli siinä vaihessa, kun se vaikuttaa terveyteen. Silloinkaan tietysti ulkopuolisten aika turha puuttua... Ihmisen itsensä takia vaan tietysti toivoisi, että muutos parempaan tapahtuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja höps;25630618:
Voi kuule kyllä hän on aika paljonkin ylipainoinen, vaatekoko tuolla naiselle on amerikan 16, joka vastaa meidän kokoa 48. Onko se sinusta normaalin tai vain vähän pullean koko?
Mä olen käyttänyt suuren osan elämästäni 14-16 koon vaatteita (aika paljon jenkkilästä tuotuja) ja painoindeksini on viime vuosina ollut siellä 19-23 välillä, tuohon kun vaikuttaa myös pituus ja kropan muoto. En missään nimessä silti koe itseäni millään muodoin pulleaksi, enkä näe, että tuo kuvan nainen olisi kovasti ylipainoinen, niinkuin totesin jo edellisessäkin viestissäni. Sisälukutaitoa?

Tässä vertailun vuoksi kuva, jossa käyttäjällä 44 yläosa ja 46 alaosa, ja tunnen olevani ihan normaalipainoinen - bmi kuvaushetkellä oli jotain 21:

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh;25632364:
Keskimäärin noin kilon enemmän kyllä.
Kyllähän sitä pitää ironiaan ironialla vastata? :D

Itse en missään välissä edes väittänyt 1. kuvan naisen olevan normaalipainoinen. Minusta hän on seksikäs ja kaunis tuonkokoisena eli ylipainoisena. Jotkut vaan tykkää pläskimmästä kuin toiset.

no ei!
No ei herranjumala kuulu ihannoida ylipainoa. Se ei ole terveellistä. Jotkut myös toki tykkäävät pikkuisen lihavemmasta, mutta kyllä mä voin totuutena kertoa, että enemmistö kuitenkin tykkää normaalista, jota tuo nainen ei ole nähnytkään.

Todella outoa ylipainon ihannointia tällä palstalla.

Yhteistyössä