Hra Majuri
aha, ennen joulua heräät horroksesta ja huomaat vain nukkuneesiHäh? Leijun oikeesti sydänpilvissä ja uskon mitä vaan...
aha, ennen joulua heräät horroksesta ja huomaat vain nukkuneesiHäh? Leijun oikeesti sydänpilvissä ja uskon mitä vaan...
Nyt nousi Esterin pisteet Luniksen silmissä.Juotteko te oikeesti alkoholia? Vai oliko alkoholitonta?
Oon meinaan kuvitellu, ettet juo.=)
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24445889:Nyt nousi Esterin pisteet Luniksen silmissä.
Vähintään yhtä paljon järkytyin siitä että olvat Koivukylän Alkossa. En ois uskonut että asuvat / liikkuvat Vantaan pahimmassa ghetossa :OJuotteko te oikeesti alkoholia? Vai oliko alkoholitonta?
Mitä vikaa Koivukylässä on??Vähintään yhtä paljon järkytyin siitä että olvat Koivukylän Alkossa. En ois uskonut että asuvat / liikkuvat Vantaan pahimmassa ghetossa :O
...tai voihan toi olla joku muu Koivukylä tietty...
No en mä viitsi valehdella, että oisin absolutisti. Tykkään helpon makuisista kuohuviineistä.Juotteko te oikeesti alkoholia? Vai oliko alkoholitonta?
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24446183:No en mä viitsi valehdella, että oisin absolutisti. Tykkään helpon makuisista kuohuviineistä.
Mutta se on kohtuukäyttöä, ei ryyppäämistä. Mun on pakko tarkentaa, koska en haluaisi mitenkään, että joku satunnainen tuttu olis huolissaan.Olen oikeesti nyt pöyristynyt.
Mutta positiivisella tavalla.