Mummeliisa? häh???Mummeliisa sai bannia törkeästä kielenkäytöstä, ilmeisesti. Mutta tästä ei kai saisi puhua ettei mee ketju poistoon.
WTF? Oikeesti?Mummeliisa sai bannia törkeästä kielenkäytöstä, ilmeisesti. Mutta tästä ei kai saisi puhua ettei mee ketju poistoon.
No arvaa. :saint:WTF? Oikeesti?
Ai niin tosiaan . Olitko keskiviikkona Koivukylän Alkossa miehesi kanssa, Cittarissa? Näin sut kassalla Ehkä joskus klo 18.00 jälkeen? Olisin tullu repäsee hihasta mut en ollut varmaAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24445531:Mummeliisa? häh???
Minskii, olitsä nähnyt mut sillon yks päivä jossain? Kävelitkö sä mun takana jiskus vaille klo 12?
Hah piti tarkistaa, huijasit mua!!No arvaa. :saint:
Olin. ostimme kauheesti viunaa!!! No ei vaan, kuohuviiniä ostettiin.Ai niin tosiaan . Olitko keskiviikkona Koivukylän Alkossa miehesi kanssa, Cittarissa? Näin sut kassalla Ehkä joskus klo 18.00 jälkeen? Olisin tullu repäsee hihasta mut en ollut varma
No näin sut Olin lenkillä ja poikkesin ostaa vettä Sit katoin että hetkinen, onpas tuttu naama .. Onko tuo palstalta, ei oo... Ei kun on, on se.. Sit jatkoin matkaa ja meinasin kääntyy takas moikkaamaan mut en kehdannut. Tuijotin sua aika pitkäänAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24445561:Olin. ostimme kauheesti viunaa!!! No ei vaan, kuohuviiniä ostettiin.
Höh, en huomannut.No näin sut Olin lenkillä ja poikkesin ostaa vettä Sit katoin että hetkinen, onpas tuttu naama .. Onko tuo palstalta, ei oo... Ei kun on, on se.. Sit jatkoin matkaa ja meinasin kääntyy takas moikkaamaan mut en kehdannut. Tuijotin sua aika pitkään
Ei mitään, tietääkseni. Silkkaa bluffia ja hööpötystä oli antamani perätön lausunto.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24445568:Mitä se mummeliisa sanoi?
Seuraavan kerran tulen ja repäsen kovaa hihastaAlkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24445586:Höh, en huomannut.
Mihin se katosi??Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24445638:Yksi suklaalevyepisodi vain.
Meni siirtoon tai lukkoon kai.Mihin se katosi??
Minä söin sen!Mihin se katosi??
No kerro ihmeessä lisää??Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24445638:Yksi suklaalevyepisodi vain.
Häh? Leijun oikeesti sydänpilvissä ja uskon mitä vaan...Rieputarallaa menettää jalkansa (amputointi edessä).
Hra Majuri ajoi työmaaparakkia päin.
nina TT imetti lapsensa 5v tarhakaveria
Dechs näki viljapellossa Orleansin neitsyen hahmon.
Rollolainen teki makkarakastiketta.
Sinäkö se olit, hyvä että tunnustit. On sulla pokkaa.Minä söin sen!
Juotteko te oikeesti alkoholia? Vai oliko alkoholitonta?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24445561:Olin. ostimme kauheesti viunaa!!! No ei vaan, kuohuviiniä ostettiin.