Onko täällä muita, joilla on tylsää?

"mamma91"
joo minullakin on tylsää,mies lähti juuri yö vuoroon ja itse 4 lapsen kanssa kotona :/ ois ollut kiva käydä ajelemassa mutta mielummin olin lasten kanssa kotona ja huomenna tehdään jotain kivaa :)

"vieras"
[QUOTE="mamma91";26528953]joo minullakin on tylsää,mies lähti juuri yö vuoroon ja itse 4 lapsen kanssa kotona :/ ois ollut kiva käydä ajelemassa mutta mielummin olin lasten kanssa kotona ja huomenna tehdään jotain kivaa :)[/QUOTE]

häh, oletko sä 21v neljän lapsen äiti? :eek:

Ei ole tylsää, nautiskelen hitaasti punkkulasillista ja kissat loikoilee jalkopäässä. Meidän oli tarkoitus syödä miehen kanssa myöhäinen illallinen parvekkeella heti kun lapset saadaan unille, mutta mies otti ja nukahti itsekin. :D Univelkaa kertynyt yövuoroista kun aina ei ole ehtinyt nukkua yöunta vastaavaa määrää päivisin.

Miä
Ei ole tylsää, nautiskelen hitaasti punkkulasillista ja kissat loikoilee jalkopäässä. Meidän oli tarkoitus syödä miehen kanssa myöhäinen illallinen parvekkeella heti kun lapset saadaan unille, mutta mies otti ja nukahti itsekin. :D Univelkaa kertynyt yövuoroista kun aina ei ole ehtinyt nukkua yöunta vastaavaa määrää päivisin.
Meillä kanssa mies sammui kun saunalyhty äsken, tuolla nuo nukkuu kissojen kanssa kaikki pallilliset sulassa sovussa :D

• Tykkää
Reactions: Tara74
"nainen"
Mulla myös melko tylsää, mutta hyvä mieli kun päivä meni niin mukavasti. Grillattiin siskolla ja viihdyttiin hyvin siellä koko ilta. Tultiin kasin aikaan laittaa 9kk jäpikkä unille. Nyt nukkuu poju ja mieskin torkkuu sohvalla. HUomenna lähdetään toisen siskon kanssa mökille ja poju menee mummilaan yöksi.

"mamma91"
[QUOTE="vieras";26528972]häh, oletko sä 21v neljän lapsen äiti? :eek:[/QUOTE]

miehen entisestä liitosta on kolme ja minulla yksi. haaveena ois vielä yksi iltatähtönen meille.

"vieras"
[QUOTE="mamma91";26529028]miehen entisestä liitosta on kolme ja minulla yksi. haaveena ois vielä yksi iltatähtönen meille.[/QUOTE]

no huhhuh...puhut iltatähdestä 21vuotiaana...ou mai gaad

"vieras"
täällä mä juon kokista ja toivon, että mies toisi töistä tullessaan jotain tositosi herkkua iltapalaa meille, vaikka jotkut ihanat lihaklöntit voitais grillata vielä....

Yhteistyössä