Suzyanne
[QUOTE="klovni75";22968513]Aivovamma? Oireet kuulostaa tutuilta. Inhottavaa tässä on se, että jos sitä sekunnin sadasosan virhearviota ei olisi ollut, olisin terve, minulla olisi varmaankin hyvä, mielekäs työ, perhe, ystäviä ja elämä. Nyt sen sijaan, koska auto-onnettomuudessa aivoni ruhjoutuivat, minulla ei ole mitään noista vaan ainoastaan todella hankala elämä ja ihmiset vittuilevat mulle jatkuvasti, kun olen hidas, änkytän, en saa selvää puheesta, muisti ei pelaa, väsymys, tasapaino-ongelmat, aloite- ja suunnittelukyvyn ongelmat ja miljoona muuta.
Sit tulee tänne kaksplussalle ja täälläkin kermapersemammat huutaa, että on ihmisen oma vika jos on huonosti toimeentuleva, että mitäs et opiskele ja tee työtä (viitaten toiseen ketjuun, johon en tosin viittinyt kirjottaa enkä lukenut ensimmäistä sivua pitemmälle kun näiden täydellisten naisten on mahdotonta ymmärtää ettei kaikki vain ole niin yksinkertaista). Samaa paskaa joutuu kuuntelemaan joka puolella. En kyl sit viiti ihmisten ilmoilla paljon liikkuakaan tämän takia. Tätä samaa vittuilua ja paskaa on jatkunu jo yli 28 vuotta.[/QUOTE]
Paljon voimia ja jaksamista sinulle! :hug: :hug: :hug:
Sit tulee tänne kaksplussalle ja täälläkin kermapersemammat huutaa, että on ihmisen oma vika jos on huonosti toimeentuleva, että mitäs et opiskele ja tee työtä (viitaten toiseen ketjuun, johon en tosin viittinyt kirjottaa enkä lukenut ensimmäistä sivua pitemmälle kun näiden täydellisten naisten on mahdotonta ymmärtää ettei kaikki vain ole niin yksinkertaista). Samaa paskaa joutuu kuuntelemaan joka puolella. En kyl sit viiti ihmisten ilmoilla paljon liikkuakaan tämän takia. Tätä samaa vittuilua ja paskaa on jatkunu jo yli 28 vuotta.[/QUOTE]
Paljon voimia ja jaksamista sinulle! :hug: :hug: :hug: