G
guest
Vieras
Eipä mulla oikeastaan ole ammattia, vaikka olen valmistunut yliopistosta
Teen töitä teknisen viestinnän alalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja salla:Olen sairaanhoitaja, terveydenhoitaja ja työterveyshoitaja, mutta kaikkein ylpein siitä, että nyt on mahdollisuus olla KOTIÄITI!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aha, olet siis sellainen "teiniäiti" joka ei malta edes koulua käydä loppuun kun se rakkauden hedelmä pitää saada heti.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic::wave: Ei ole vielä, mutta sellasta opiskelen parhaillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Alkuperäinen kirjoittaja kerro:Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Mä opiskelen yliopistos. Töihin sit joskus tulevaisuudes.![]()
mikä susta tulee 'isona'? =)
Sori en viitti kertoo. :ashamed: Ehkä joskus kerron..![]()
![]()
No en muutakun näpäytän Lunaa, joka haukkuu muita tähän malliin.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aha, olet siis sellainen "teiniäiti" joka ei malta edes koulua käydä loppuun kun se rakkauden hedelmä pitää saada heti.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic::wave: Ei ole vielä, mutta sellasta opiskelen parhaillaan.
Ja sä luulet olevasi todella fiksu!![]()
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Tekeekö kukaan muu lähihoitaja hommia?