Onko täällä paljon sellaisia kellä EI ole ammattia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierastaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Valmistun keväällä suurtalouskokiksi, mun ensimmäinen ammatti. Teen opiskelujen ohessa osa-aikaista työtä baarissa.

teetkö baarissa siveää työtä vai vähemmän siveää? =)

No ihan kuule anniskelen alkoholijuomia asiakkaille. :kieh: :headwall:

anteeksi ASIALLISESTI esitetty kysymykseni, en voinu tietää mitä teet. :( tänne palstalle mahtuu kaikenlaista porukkaa.

täysin asiallinen kyssä. älä välitä jotku suuttuu pikkuasioista ja asiallisistaki kysymyksistä.

Mulla ei oo ammattia, opiskeluja suunnittelen kovasti. Kolme pientä lasta pikkasen rajottaa intoa opiskella, mutta suunnittelen asiaa kovasti.
Tällä hetkellä olen kierrätyskeskuksessa töissä.

mulla ei vielä oo ammattia, lukion jälkeen olin pari vuotta töissä elintarvikealalla.Sit olin vuoden kotiäitinä ja alotin opiskelut.nyt taas äippälomalla jatkan opintoja ja valmistun 2010 hoitoalalle.

:wave: hevosalalla paljon hommissa ja tehtaan varastoissa. Ammatin saisin jos lähtisin opparilla tuonne yhdelle tallille..jahka tuo tyttö nyt pikkasen vielä tuosta varttuu..en pidä kiirettä ja ikää mulla kohta juuri 23

:wave: Kotiäitinä minäkin. Koulu jäi n. ½ vuodeksi kesken, enkä tiedä käynkö sitä enää tän jälkeen loppuun vai lähtisinkö opiskelemaan jotain muuta... Ammatti vielä kiinnostas, mutta ei musta enää taida olla sellaseen äitinä :/

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Langansyöttäjän paikka olis varttumassa,kun päätän lähteä töihin,mut saatan lähteä kuitenkin opiskelemaan.
Saa nähdä.

Opiskelemaan? Et kai nyt opintotuella peppuasi minnekään raahaa, sellaisella pikku rahalla?

Yhteistyössä