V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Mulla ei ole ammattia. Kotiäitinä olen. Kotiäitiyden jälkeen kutsuu koulun penkki.
Alkuperäinen kirjoittaja huom:kotiäiti ei oo ammatti.
Alkuperäinen kirjoittaja huom:kotiäiti ei oo ammatti.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja huom:kotiäiti ei oo ammatti.
ja ilman ammattia olevia täällä kysyttiin..eli?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Mä opiskelen yliopistos. Töihin sit joskus tulevaisuudes.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Valmistun keväällä suurtalouskokiksi, mun ensimmäinen ammatti. Teen opiskelujen ohessa osa-aikaista työtä baarissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kerro:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Valmistun keväällä suurtalouskokiksi, mun ensimmäinen ammatti. Teen opiskelujen ohessa osa-aikaista työtä baarissa.
teetkö baarissa siveää työtä vai vähemmän siveää? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kerro:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Valmistun keväällä suurtalouskokiksi, mun ensimmäinen ammatti. Teen opiskelujen ohessa osa-aikaista työtä baarissa.
No ihan kuule anniskelen alkoholijuomia asiakkaille. :kieh: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja kerro:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Valmistun keväällä suurtalouskokiksi, mun ensimmäinen ammatti. Teen opiskelujen ohessa osa-aikaista työtä baarissa.
No ihan kuule anniskelen alkoholijuomia asiakkaille. :kieh: :headwall:
anteeksi ASIALLISESTI esitetty kysymykseni, en voinu tietää mitä teet.tänne palstalle mahtuu kaikenlaista porukkaa.