Rekisteröidyin palstalle 2012.
Tällä samalla nimimerkillä olen kirjoitellut siitä lähtien.
Paljon on palstalla koettu, monet ilot ja surut ollaan jaettu ja käyty yhdessä läpi.
Olen tavannut täältä ihania ihmisiä irl. Palstalaiset auttoivat toinen toisiaan irl.
Muutamien kainalossakin on tullut nukuttua.

Yhteen ihastuin ja hengattiin hetki, mutta aika ei ollut oikea, ollaan kuitenkin pidetty yhteyksiä yllä, jäätiin jonkinlaiseen välitilaan.
Ennen täällä oltiin yhteisöllisempiä ja lämpimämpiä - nykyään meno on kyynisempää.
Parhaat hetket täällä on luultavasti vietetty silloin kun vielä oli ryhmätapaamisia/tapaamisia livenä jne. pidettiin palstallakin enemmän yhtä. Nykyään keskustelu on muuttunut väittelyksi, eivätkä ihmiset uskalla oikein rekkautua. Pelkäävät tuomitsemista, sheimaamista ja leimaamista.
Muistan sinut, näin kuvaketjussa ihanan Desigualin mekkosi niin päädyin ostamaan Desigualin mekon ja laukun. Minulla on se laukku vieläkin.

Sait muuten melkoisesti säpinää palstalle kuvaketjuilla!
Monen monia loistotyyppejä on kadonnut palstalta. Olisi ihana kuulla mitä heille kuuluu nykyään.

Onneksi meillä on täällä vielä muutamia ”vanhanliiton” palstailijoita kertomassa millaista täällä oli joskus.
Muutamia uusia mukavia rohkeita rekkautuneita on sentään onneksi tullut, jotta porukka ei ole vallan harmaata.