Onko täällä ns. vanhoja tuttuja 10-14 vuoden takaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Suzyanne

Jäsen
10.11.2022
30
12
8
53
Itse olin aktiivinen tällä samalla nimimerkillä silloin kun aloin odottaa ainokaistani syksyllä -08, ja sen jälkeen kolmisen vuotta. Lopulta kyllästyin. Mutta nyt olen pikkuhiljaa tässä ihan kuukauden sisällä alkanut palstailemaan taas jostain ihmeen syystä, mulla on vissiin tylsää. :D

Itse olin aktiivinen tällä samalla nimimerkillä silloin kun aloin odottaa ainokaistani syksyllä -08, ja sen jälkeen kolmisen vuotta. Lopulta kyllästyin. Mutta nyt olen pikkuhiljaa tässä ihan kuukauden sisällä alkanut palstailemaan taas jostain ihmeen syystä, mulla on vissiin tylsää.
Itse palstailin tuolloin Annalla. Olin silloin paljon aktiivisempi, mutta se kai johtui siitä, ettei silloin lähes joka keskustelu päätynyt poliittiseen vääntöön ja henkilökohtaiseen riitelyyn.
Elämäntilanteeni vuoksi minullakin on ajoittain tylsää, joten haahuilen täälläkin lähes päivittäin.

Rekisteröidyin palstalle 2012.
Tällä samalla nimimerkillä olen kirjoitellut siitä lähtien.

Paljon on palstalla koettu, monet ilot ja surut ollaan jaettu ja käyty yhdessä läpi.
Olen tavannut täältä ihania ihmisiä irl. Palstalaiset auttoivat toinen toisiaan irl.
Muutamien kainalossakin on tullut nukuttua.😍
Yhteen ihastuin ja hengattiin hetki, mutta aika ei ollut oikea, ollaan kuitenkin pidetty yhteyksiä yllä, jäätiin jonkinlaiseen välitilaan.

Ennen täällä oltiin yhteisöllisempiä ja lämpimämpiä - nykyään meno on kyynisempää.
Parhaat hetket täällä on luultavasti vietetty silloin kun vielä oli ryhmätapaamisia/tapaamisia livenä jne. pidettiin palstallakin enemmän yhtä. Nykyään keskustelu on muuttunut väittelyksi, eivätkä ihmiset uskalla oikein rekkautua. Pelkäävät tuomitsemista, sheimaamista ja leimaamista.

Muistan sinut, näin kuvaketjussa ihanan Desigualin mekkosi niin päädyin ostamaan Desigualin mekon ja laukun. Minulla on se laukku vieläkin.❤️
Sait muuten melkoisesti säpinää palstalle kuvaketjuilla!😂

Monen monia loistotyyppejä on kadonnut palstalta. Olisi ihana kuulla mitä heille kuuluu nykyään.😍
Onneksi meillä on täällä vielä muutamia ”vanhanliiton” palstailijoita kertomassa millaista täällä oli joskus.😁

Muutamia uusia mukavia rohkeita rekkautuneita on sentään onneksi tullut, jotta porukka ei ole vallan harmaata.❤️

Rekisteröidyin palstalle 2012.
Tällä samalla nimimerkillä olen kirjoitellut siitä lähtien.

Paljon on palstalla koettu, monet ilot ja surut ollaan jaettu ja käyty yhdessä läpi.
Olen tavannut täältä ihania ihmisiä irl. Palstalaiset auttoivat toinen toisiaan irl.
Muutamien kainalossakin on tullut nukuttua.
Yhteen ihastuin ja hengattiin hetki, mutta aika ei ollut oikea, ollaan kuitenkin pidetty yhteyksiä yllä, jäätiin jonkinlaiseen välitilaan.

Ennen täällä oltiin yhteisöllisempiä ja lämpimämpiä - nykyään meno on kyynisempää.
Parhaat hetket täällä on luultavasti vietetty silloin kun vielä oli ryhmätapaamisia/tapaamisia livenä jne. pidettiin palstallakin enemmän yhtä. Nykyään keskustelu on muuttunut väittelyksi, eivätkä ihmiset uskalla oikein rekkautua. Pelkäävät tuomitsemista, sheimaamista ja leimaamista.

Muistan sinut, näin kuvaketjussa ihanan Desigualin mekkosi niin päädyin ostamaan Desigualin mekon ja laukun. Minulla on se laukku vieläkin.
Sait muuten melkoisesti säpinää palstalle kuvaketjuilla!

Monen monia loistotyyppejä on kadonnut palstalta. Olisi ihana kuulla mitä heille kuuluu nykyään.
Onneksi meillä on täällä vielä muutamia ”vanhanliiton” palstailijoita kertomassa millaista täällä oli joskus.
Muistan sinut. :)
Joo hihi sain kyllä kuraa niskaan kuvaketjuissa, ja mulla oli ainakin yksi stalkkaaja joka kiersi eri ketjuissa haukkumassa ulkonäköäni- ryhtiäni, nenääni ja milloin mitäkin. :D :D
Joo rakastin Desigualia silloin, nyt se ei ole enää in ja monet kaupat ovat lopettaneet ko.merkin myymisen koska vaatteet ovat korkeaan hintaansa nähden heikkolaatuisia. Nyt minulla onyksi Desigualin vaate, joka ihmeekseni on hyvää laatua. En kyllä entisiin enää mahtuisikaan kun painoa on tullut 20 kiloa lisää :D Nyt tulisi kyllä vielä enemmän kuraa niskaan jos olisi kuvaketjuja! :D
Joo mnäkin olin kerra ryhmätapaamisessa, ja yhden silloisen ryhmäläisen kanssa ollaan fb-kamuja vieläkin. :) Ikävä on sitä entistä palstan yhteishenkejä, nykyään täällä ei ole enää edes paljon rekisteröityneitä kayttäjiä, pelkkiä harmaita, niin voi kirjoittaa mitä peetä ikinä haluaa. :(
Ai niin, paras negatiivinen kommentti jota sain kuvaketjuissa, tuli joltain joka on nähnyt minut IRL; ei hajuakaan kuka se oli. Kirjoitti että kävelen kun minulla olisi 7 Siwan muovikassia käsissänil :D Se nauratti, sillä minulla on pitkät kädet verrattuna muuhun kroppaani, ja kävelen pitkin askelin vähän etukumarassa, tuo kuvaus olui loistavasti! :D Kävelytyyli kulkee meillä suvussa, ja on kyllä aika hassu. :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Itse olen tullut tänne vuonna 2008 sattumuksien seurauksena. Silloin täällä oli hauskaa. Monia tuttuja on tullut vuosien varrella. Ja hauskoja virtuaalihetkiä on vietetty.
Toisia on tavattu ihan livenäkin ja hyviä tyyppejä kaik on ollut.
Toivottavasti palsta vielä palaisi hauskanpitoon eikä pysyisi nykyisessä vastankainasettelussa ja kinastelussa.

Itse olen tullut tänne vuonna 2008 sattumuksien seurauksena. Silloin täällä oli hauskaa. Monia tuttuja on tullut vuosien varrella. Ja hauskoja virtuaalihetkiä on vietetty.
Toisia on tavattu ihan livenäkin ja hyviä tyyppejä kaik on ollut.
Toivottavasti palsta vielä palaisi hauskanpitoon eikä pysyisi nykyisessä vastankainasettelussa ja kinastelussa.
Muistan sinut, kova kun olet vielä täällä! 😊
Ap

Yhteistyössä