Mulle on tehty sekä punkteerauksia että toi leikkaus. Punkteeraus on järkyttävä, jos asialla on tympeä, asiaansa osaamaton ja työhönsä kyllästynyt tk-lääkäri joka tekee sen sillä mielellä että runnotaan ja ruhjotaanpa nyt oikein kunnolla ettei tuo tule hetkeen poskionteloitaan valittamaan. Siksi oli suuri yllätys, kun yksityisellä asiansa osaava lääkäri antoi puudutuksen vaikuttaa kunnolla ja laittoi puudutteen oikeaan kohtaan, sekä sen jälkeen erittäin ammattitaitoiseti hoiti punkteeraustoimenpiteen niin, etten edes tajunnut sen olevan ohi.
Se leikkaus taas, paikallispuudutuksessa tehtiin, mutta olin saanut jotain kivoja pillereitä ja paikat oli puudutettu kunnolla, niin että vaan lähinnä hihittelin hassuille lääkäreille jotka häärivät laitteineen mun nenässä. Siis oikeasti, se leikkaus tehdään nenän kautta! Leikkaus oli tarkoitus tehdä päiväkirurgisesti, mutta mulle tuli leikkauksen jälkeen hurja verenvuoto nenästä niin piti jäädä vielä yöksikin. Sen jälkeen ei tosiaan oo tulehdukset vaivannut, tai siis aina kun nenä tuntuu tukkoiselta, käytän nenäkannua ja sit oikein tuntee kun niistä poratuista aukoista valuu sitä mömmöä nieluun. Suosittelen, on se sen arvoista. Ja siis hei, ollaanhan me äidit uskallettu synnyttääkin ni miks ei uskallettais mennä pieneen nenäleikkaukseen?