N
Nyt harmaana
Vieras
Laitan varmasti pohjat, 136 kg ja 172 cm.... ette taatustu uskoisi tätä jos tietäisitte oikean nimimerkkini...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä olin 140 kg ja 166 cm,nyt saanut pois 55 kiloa ja vielä 15 aion edes pudottaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä olin 140 kg ja 166 cm,nyt saanut pois 55 kiloa ja vielä 15 aion edes pudottaa
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:Laitan varmasti pohjat, 136 kg ja 172 cm.... ette taatustu uskoisi tätä jos tietäisitte oikean nimimerkkini...
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:Laitan varmasti pohjat, 136 kg ja 172 cm.... ette taatustu uskoisi tätä jos tietäisitte oikean nimimerkkini...
Alkuperäinen kirjoittaja pinkkimieli:Paljonko teidän bmi?
mulla 35,4. oon siis 155cm ja 85kg
Alkuperäinen kirjoittaja Hummeri::wave: täällä yks ja laittakaa vaikka y viestiä. Voitas mennä lenkille ja siis virtuaali vaik soitellaan ja kävellään tahollamme mutta tämä kannustaa lähtemään liikkeelle. Ja voin soittaa ekana.
Alkuperäinen kirjoittaja :-o:Aijaa, mä olin mielestäni reilusti ylipainoinen painaessani 74kg, koska olen koko aikuisiän painanut aina 60kg.