S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:täällä on. Pahimmillaan ollut 150kg ja nyt olen 126,5kg ja pituutta 170cm
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:täällä on. Pahimmillaan ollut 150kg ja nyt olen 126,5kg ja pituutta 170cm
Oletko laihduttanut tietoisesti ja jos niin miten?
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:Haluaisin kysyä et onko teil tietty paikka johon kasaantunut vai kuten mulla et kaikki on ikäänkuin aika tasaisesti ihan jokapaikassa. Tietty mahas ny silleen eniten ja näin.
Alkuperäinen kirjoittaja på:Mä olen 178cm ja 138kg.
Mun koko on 50-52
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Saisinko kysyä teiltä muutaman kysymyksen ihan mielenkiinnosta?
Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:Haluaisin kysyä et onko teil tietty paikka johon kasaantunut vai kuten mulla et kaikki on ikäänkuin aika tasaisesti ihan jokapaikassa. Tietty mahas ny silleen eniten ja näin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mulla ei ole pahemmin rintoja, rintsikat 95-100 b tai c. Tosi kiva. Ei edes raskaus muuttanut niitä mihinkään suuntaan.