Mää sain "lahjana" sen prkl meseviruksen ja nyt haluaisin siitä eroon.
Tuhat ja sata kertaa sen oon muka poistanu jo Avastilla, Ad-Awarella ja SUPERANtispywarella, mut eikun se vaan lurkkii täällä. Onko mahoton tehtävä tämmöselle tavan apinalle? :ashamed:
Tuhat ja sata kertaa sen oon muka poistanu jo Avastilla, Ad-Awarella ja SUPERANtispywarella, mut eikun se vaan lurkkii täällä. Onko mahoton tehtävä tämmöselle tavan apinalle? :ashamed: