H
harmahtelen
Vieras
Onnistuuko muutos aivan tolkuttomasta sokeri ja perunariippuvaisesta karppaajaksi? Minä olen selvästi sokeririippuvainen ja toinen synti on peruna. Kromitabletteja en ole vielä kokeillut. Raskautta olisi vielä pari kuukautta jäljellä, mutta sen jälkeen tälle olotilalle on TEHTÄVÄ jotain. Olen suurin piirtein aina väsynyt, enkä muka sen vuoksi jaksa ulkoillakaan, jatkuva sokerihimo on päällä jne. Tilasin tänään sen Antti Heikkilän (?) hyvän olon keittokirjan ja toivottavasti pääsen sillä paremman elämän alkuun. En jaksa enää tätä tyytymättömyyttä omaan peilikuvaan ja henkiseen huonoon vointiin.
Mulla olisikin pari kysymystä kokeneemmille karppaajille. Miten kannattaisi aloittaa? Tuleeko karppaaminen kalliiksi? Voiko aloittaa jo imetysaikana? Pelottaa, että jos en ota itseäni niskasta kiinni heti synnytyksen jälkeen tai jo nyt, niin en ikinä pääse liikakiloista eroon
. Voi kun tuosta sokerista ja perunasta pääsisi eroon... Niin ja millaisiin tuloksiin on mahdollista päästä ja missä ajassa, kun pituutta on 164 ja synnytyksen jälkeen kiloja jää varmaan lähemmäs 80 :ashamed: Eli suuri haave olis että ensi kesänä olo olisi jo huomattavasti kevyempi. Onko se ylipäätään mahdollista?
Mulla olisikin pari kysymystä kokeneemmille karppaajille. Miten kannattaisi aloittaa? Tuleeko karppaaminen kalliiksi? Voiko aloittaa jo imetysaikana? Pelottaa, että jos en ota itseäni niskasta kiinni heti synnytyksen jälkeen tai jo nyt, niin en ikinä pääse liikakiloista eroon