aada Jäsen 25.10.2004 439 0 16 02.04.2010 #1 lapset sai minut houkuteltua mukaan... ja koukkuun jäin. löytyskö naapureita farmille? lähetä yv jos haluat tulla naapuriksi
lapset sai minut houkuteltua mukaan... ja koukkuun jäin. löytyskö naapureita farmille? lähetä yv jos haluat tulla naapuriksi
M miita1969 Jäsen 10.02.2010 232 0 16 24.04.2010 #2 Heipä hei!!Nimeni on Marita ja minä pelaan myös tuota farmvilleä!!Miten sut löytää facebookissa??
aloita päiväsi hymyillen Jäsen 28.05.2004 912 0 16 Kanta-Häme 15.06.2010 #3 :wave: minä myös pelaan,ja paria muutakin
V vatruska Aktiivinen jäsen 24.10.2004 4 148 0 36 Helsinki 27.08.2010 #4 Minäkin olen siihen hörähtänyt ja mies pitää mua ihan pöhkönä.