V
vierailija
Vieras
Eihän se mikään vihjaus ollut, vaan kutsu, johon ankkuri ei todellakaan ollut aikeissa tarttua. Katsoitkohan lähetystä ennen vai jälkeen aamulääkityksen? Jos jälkeen, niin kannattaisi tarkistaa annostusta.Varmaan tosi moni muukin omilla aivoillaan ajatteleva. Se oli kyllä raukkamainen teko vihjata haastateltavalta ankkurin ilmeisestä lahkolaisuudesta