YLEn aamuteeveen uutisankkuri jäätyi tänään kun haastattelemansa vanhoillislestojen kontakti käräytti hänen olevan myös VL 😂

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän se mikään vihjaus ollut, vaan kutsu, johon ankkuri ei todellakaan ollut aikeissa tarttua. Katsoitkohan lähetystä ennen vai jälkeen aamulääkityksen? Jos jälkeen, niin kannattaisi tarkistaa annostusta.
Palstan lahjattomat selvästi nyt edellä äänessä. Kun tätä ”Jos harkitset tänne tuloa edelleen niin tervetuloa!” et ymmärrä niin ei voi mitään 😖 😢

Eihän se mikään vihjaus ollut, vaan kutsu, johon ankkuri ei todellakaan ollut aikeissa tarttua. Katsoitkohan lähetystä ennen vai jälkeen aamulääkityksen? Jos jälkeen, niin kannattaisi tarkistaa annostusta.
Jep. Aiheesta oli ehkä keskusteltu etukäteen, toimittaja oli kutsuttu ja kuka toimittaja nyt sanoisi että minä en teidän kekkereille tule mistään hinnasta. Kohteliaasti vastannut jotain että ehkä voisi piipahtaa tms.

Katsoin lähetyksestä vain pienen hetken. Ilkka Lahti on suosittu tv-persoona. Hän luki tällä viikolla Yle aamun uutiset.
En tunne tarvetta lähteä Suviseuroille. Olen vieraillut Herättäjäjuhlilla kolme kertaa. Edesmennyt äitini oli kasvanut vanhoillislestadiolaisuuden vaikutuspiirissä ja oli arvoiltaan ja elåmånkatsomukseltaan senkin takia ahdasmielinen ja puritaaninen. Olen osittain sen takia ottanut asioista perusteellisesti selvää.
Olen tämän viikon Ylen aamuhartauden puhujan kanssa asiasta samaa mieltä. Pyhyyttä on kaikkialla eikä siihen välttämättä tarvita kirkkoja ja pyhiä paikkoja. Kaikki elämässä on pyhää.

Kuoleman jälkeisellä elämällä pelottelu on kyseisen lahkon clou. Elämä kuluu 1800--luvulla eläneen maallikkosaarnaajan tulkintoja noudattaen. Kirjailija Katja Ketun uusin kirja käsittelee lahkon perustajan vaimon elämää.
Turun piispa Mari Leppänen on puhunut ja kirjoittanut irtautumisestaan kyseisestä lahkosta.
Tiedän, on lestadiolaisia sukulaisia ja olen ollut joissain tilaisuuksissa läsnä. Jumalan terve.

Olette te tosi naurettavia te lestat. Tässä on suora lainaus mitä haastateltava sanoi ja silti asia ei uppoa teidän kaaleihinnne 😂😂😂

Tämä toivotus oli Ilkalle suoraan: ”Jos harkitset tänne tuloa edelleen niin tervetuloa!”
Jos toimittaja kuuluisi kyseiseen lahkoon niin miksi sanoisi "harkitset tänne tuloa edelleen". Ei silloin mitään kutsuja esitettäisi vaan haastetaltava olisi todennut että "nähdään sitten taas seuroilla".

Mulle laittoi kerran joku lestadiolaisiin tms kuuluva sähköpostia kun luuli laittavansa jollekin kanssauskovalle (sähköpostiosoite oli siis hänellä väärä). Ihan tavallisesta asiasta ehti laittaa usemmankin ennen kuin huomasin ja nämä päättyi aina johonkin jumalan terve jne. Ilmoitin kohteliaasti että sulla on nyt väärä osoite. Ei kuulunut sitten enää mitään (ei kiitosta että viitsin ilmoittaa tms), tulikohan siitä joku rangaistus korkeammalta taholta kun tälläisen syntisen kanssa viestitteli.

Yhteistyössä