Laitampa tämän tänneki jos saisin vastauksia... Meillä lapsi 1v8kk sai toissapäivänä ja eilen kans oli tajuttomuuskohtaus ja sen jälkeen kouristus joka liitty kovaan itkuun ja kuumeeseen eli sekin oli yhenlainen kuumekouristus lastenlääkärin mukaan. Oli se vain itelle säikäys... Onko muiden lapset saanu? Jos on nin minkäikäsenä, onko uusiutunu seuraavissa kuumeissa? Oliko mitään lääkkeitä? Meillä annettiin eilinen ja vielä tämä päivä Pronaxenia aamuin illoin ja Panadolia 4 krt vuorokaudessa ja jatkossa tarpeen mukaan. Kun eka kouristus tuli, oli kuumetta melkeen 40.. Minä valvoin eka yön melkein kokonaan ja viime yöki oli ihan rasittava ku vähäkää jos lapsi äänteli ni minä ihan häjissää jäin seuraamaan kunnes lapsi taas rauhottu nukkuun... Jospa tämä tästä ja toivon ettei nämä uusiutus vaikka siihenki on mahollisuus. Aivosähkökäyrä otetaan parin viikon päästä näiden ja aiempien lievempien ja lyhyiden "tärinäkohtausten" takia.