Onko tää paino mulle sopiva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kommentteja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kommentteja?

Vieras
Mulla on viime vuosien aikana tuo paino heitellyt aika paljon.
Nyt lukema on 67kg. Pituutta on 173 cm.
Neljä vuotta sitten painoin 20 kg vähemmän, uskomatonta miten paljon oon lihonnu.
No, mut tästä vois varmaan muutaman kilon tiputtaa vai mitä mieltä?

Riippuu, onko sulla lihasta. Jos on, paino on sopiva. Jos ei ole, niin kiinteytä itseäsi, minkä seurauksena joko paino tippuu tai tulee sitä lihasta. Mutta että joskus oot painanut vain 47kg, vaikka olet noin pitkä? Sehän on jo reilusti alipainon puolella!

[QUOTE="vempula";24817324]Joo muutama kilo ehkä pois. Mutta siis laskenko nyt oikein että sä siis painoit 47kg?? Ja olet kuitenkin 173cm pitkä???[/QUOTE]

Joo, mutta mulla oli sillon elämässä vaikee aika enkä ees ite tajunnu että olin niin laiha.

No se on sulle sopiva, jos olet itse siihen tyytyväinen. :) Mulla on aika samat mitat ja joo, pari kiloa vois pudottaa painoa. Mutta en mä sit toisaalta jaksa sen muutaman kilon vuoksi mitenkään stressata, kun tiedän että syön jo nyt hyvin ja liikun tarpeeksi. Paljonhan se riippuu ruumiinrakenteestakin, itse näytän aika kauhealta alle 60-kiloisena kun on suuret ja leveät luut, pientä ja hentoista musta ei saa tekemälläkään.

Yhteistyössä