Onko tää normaalia???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loppuko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loppuko

Vieras
Että väsyttää aina aamusta jo niin ettei meinaa silmät pysyä auki!!! Herääminen on erittäin työlästä. Kotityöt jää tekemättä, sillä en vaan JAKSA!!!! Nippa nappa saan lapsille ruuat tehtyä ja syötettyä, kaikki muu tahtoo jäädä, siis kaikki!
Olen tälle vuodelle KERRAN saanut siivottua koko talon kunnolla, en vain JAKSA. Imuroin ja pyyhin räiskeitä aina jostain ja silleen pahimpia, mutta kunnon siivousta en saa tehtyä. Tiskit kertyy, haisee...

MIKÄ MINUN ON????????
Meillä 5 pientä lasta, vanhin 6 vuotta, nuorin puol vuotta, imetän.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Masentunut? Raudanpuute?

En tiedä...en koe, että minulla olisi kuitenkaan mieli maassa! Mieli on ihan positiivinen ja halu tehdä kaikkea mahdollista on kova! En vain kerrassaan jaksa yhtään mitään!!!! Tuntuu ettei kättä jaksa liikuttaa, ei mitään. Jokaisen lelun nostaminen lattialta on täys työ, vaatii ponnistelua ja tuntuu ylivoimaiselta...en ymmärrä...

:hug: :flower:
On normaalia että joskus väsyttää!! Elimistösi on nuo 6vuotta odottanut uutta/olet imettänyt, ja sitä mukaan energiavarastosi on lopussa. Sinä tarvitset nyt lepoa!! Kysy läheisiltäsi olisiko kenelläkään teidän perheelle aikaa..saisit nukkua ja nukkua ja nukkua!! Kysy voiko neuvola auttaa!! On hienoa että et vain yritä jaksaa..ja huudat hätääsi!! Aina ei ole pakko jaskaa! Älä välitä vaikka muut narisisivatkin..kuuntele nyt itseäisi ja perhettäsi!!

Tunnen, että tarvitsisin apua. En vain tiedä, voinko sitä saada, ainakaan sukulaisilta...lisään vielä, että meillä on remonttikin meneillään, sekin "ehkä" vienyt voimia. Silti vaan yhä ihmettelen, MIKSI MINUA VÄSYTTÄÄ?! Olenko jotenkin mielenvikanen, kun en ymmärrä, että ehkä tässä on "jotain syytäkin" olla väsynyt!!! Hoen vaan mielessäni, et pitäishän sitä jaksaa ja jaksaahan ne muutkin...viime vuosi oli perheessämme raskasta aikaa ja erittäin väsyneenä lähdin tätä nuorinta synnyttämään. Sillon tuntui, että kuolen väsymykseen ja sen jälkeen onkin sitten jokainen kädenliikekin tuntunut ylivoimaiselta...onko tämä ihan ns. tavallista väsymystä vai onko minulla kenties joku sairaus??? Ähh...en usko, että hb olisi huono, ollut jälkitarkastuksessakin erittäin hyvä ja yleensä aina tosi hyvä. Voishan tuon toki tarkistuttaa kuitenkin!

minusta olisi epänormaalimpaa jos et olisi väsynyt, huomioon ottaen että teillä noin monta pientä lasta ja vielä remontti alla. Uskon että alkaa helpottaa kunhan lapset kasvavat, koita järjestää itsellesi omaa aikaa ja aikaa nukkua kunnolla.

Nyt ehdottomasti lääkärille ja verikokeisiin!!!
Muunmuassa rauta-arvot ja kilpirauhasarvot kannattaa testata.

Itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta ja väsymys on ilman lääkitysta todella inhottavaa. Just tuolaista mitä kuvailit!!!

Yhteistyössä