K
K.P.
Vieras
...Onko teillä aina siistiä ja kaikki kotihommat tehty? Kun minusta tuntuu, etten mitenkään ikinä pysty tekemään kaikkea, mitä pitäisi. Meillä on 4 lasta, vanhin 7, nuorin vauva. Vauva on vielä aika vaativa, koko ajan kiinni äidissä, eikä paljon mahdollisuutta viedä hoitoonkaan kellekään. Ei meillä mikään tolkuton lätti ole, mutta aina kuitenkin vähintään leluja levällään... lehtiä, papereita ja kaikenlaista pientä pöydillä... imuroida ehdin kerran viikossa tai jopa harvemmin... (jos harvemmin, lakaisen kyllä pahimpia välillä) ...monesti illalla tiskit jäävät laittamatta, ja aamulla on vähän masentavaa tulla keittiöön... ruokapöytää en välttämättä ehdi pyyhkiä ennen kuin alan jo kattaa seuraavaa ateriaa... Jos päätän kunnolla järjestää paikat, niin sitten on jätettävä päivän ulkoilut kokonaan tekemättä ja syötävä jotain purkkihernekeittoa, eikä sittenkään mitään suursiivousta saa tehtyä.
Mies on paljon töissä, usein myöhäänkin. Auttelee kyllä vähän minkä sitten illalla enää jaksaa, mutta olen itsekin sitä mieltä että päävastuu kodista on ja kuuluu olla minulla, joka kotona kaiket päivät olen.
Rakastan siisteyttä, ja oih olen niin erossa rakkaastani. Joku voi olla sitä mieltä etten rakasta tarpeeksi, muuten pitäisin paikat siistinä vaikka mikä olisi - mutta ainakin se häiritsee ihan koko ajan ettei ole siistiä!
Sitä vain tässä mietin, onko tämä täysin normaalia tässä pikkulapsivaiheessa, vai pitäisikö minun vain vaatia itseltäni enemmän ja pitää paikat hienoina mistään ulkoiluistakaan tinkimättä?
Mies on paljon töissä, usein myöhäänkin. Auttelee kyllä vähän minkä sitten illalla enää jaksaa, mutta olen itsekin sitä mieltä että päävastuu kodista on ja kuuluu olla minulla, joka kotona kaiket päivät olen.
Rakastan siisteyttä, ja oih olen niin erossa rakkaastani. Joku voi olla sitä mieltä etten rakasta tarpeeksi, muuten pitäisin paikat siistinä vaikka mikä olisi - mutta ainakin se häiritsee ihan koko ajan ettei ole siistiä!
Sitä vain tässä mietin, onko tämä täysin normaalia tässä pikkulapsivaiheessa, vai pitäisikö minun vain vaatia itseltäni enemmän ja pitää paikat hienoina mistään ulkoiluistakaan tinkimättä?