Onko suuseksi mielestäsi pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Eilen kirjoitin tänne kun mies kertoi pettäneensä minua. Se oli kännissä pikkujouluissa muutama viikko sitten. Nyt vuorokauden itkeskelun ja ikuisten kysymysten "miksi" ja "miten" sai selville että se oli "vain" suuseksia naisen puolesta...En voi sanoa että samantien unohdin kaiken ja annoin anteeksi, mutta se oli kuitenkin helpotus jos niin voi sanoa. Päässäni pyöri jo ajatukset mitä jos se nainen ilmoittaisikin olevansa raskaana, silloin meidän elämästä olisi tullut loppu...No joo, jokainenhan voi ajatella tavallaan, mutta mä' en vieläkään tiedä mitä teen. Haluaisin puhua jonkun, ehkä jopa "ammattilaisen", mutta toisaalta en mihinkään neuvolaan haluisi viedä tätä asia, jotta se sitten tulis esiin joka ikisellä käynnillä...

no on pettämistä vaikka olisi ollutkin sitä, et kai todella usko että "pelkkää" suuseksiä? Todennäköisesti vain sinua rauhoitellakseen yrittää kuitata sen "vain" suuseksillä, ihan varmasti on ollut muutakin. nimimerkillä kokemusta on.

Meillä olis pettämistä,mut te itse määrittelette suhteessa mikä teille on pettämistä.

Meillä pettämisen raja menee siinä, että mitä ei voi tehdä puolison läsnä ollessa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Flirttailu on vielä (vähäisessä määrin) vielä ok, mutta suutelu ja suihinotto menee liian pitkälle..

[QUOTE="veera";27674816]Eikös mies itse oma-aloitteisesti kertonut kyseisestä tapauksesta? Se on mielestäni suoraselkäisyyttä,,,[/QUOTE]

Ja pelkuruutta. Ei ollut pokkaa kantaa omaa häpeäänsä, vaan hakee helpotusta omaan oloonsa kaatamalla kaiken ap:n niskaan.

Mun mielestä varsinkin, jos oli kyse yhdestä hairahduksesta, jota ei ole aikeissa toistaa, olisi pitänyt pitää suu supussa ja kantaa oma taakkansa itse. Lopun elämäänsä.

[QUOTE="vieras";27674827]Meillä pettämisen raja menee siinä, että mitä ei voi tehdä puolison läsnä ollessa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Flirttailu on vielä (vähäisessä määrin) vielä ok, mutta suutelu ja suihinotto menee liian pitkälle..[/QUOTE]

Näin meilläkin. Pientä flirttiä pitää toki elämässä olla, mutta siinäkin raja tulee hyvin pian vastaan.

Jos olisi ollut pelkkää suuseksiä, olisi kertonut siitä heti. Nyt yrittää lieventää asioita kun näki mikä suru ja murhe syntyi :( tiedän kokemuksesta.

No, se että sinulla on tuo kokemus ei tietenkään tee siitä yleistettävää totuutta.

Petetyksi ihminen tulee yleensä kun luottamus särkyy tai odotukset pettää pahan kerran. Ei se ole mikän juridinen määritelmä ellei sitä ole sellaiseksi itselleen tehnyt. Joillekin sukupuolinen uskollisuus on ihan elämän ja kuoleman kysymys, joillakin on niissä asioissa enemmän joustonvaraa ja asioista voi päästä ylikin.

[QUOTE="melina";27675086]en kyllä millään usko että on ollut yksipuoleisesta suuseksistä.Kuka ottaa vieraalta mieheltä suihin vaan huvikseen,eikä itse saa siitä mitään?Rahaako?[/QUOTE]

Miksei ottaisi suihin "vaan huvikseen"? Mielestäni se on kivaa puuhaa, enkä aina tarvitse vastapalveluksia. Oon muutamaan otteeseen ollut tuollaisessa tilanteessa, joskus varattujenkin kanssa. Ilmeisesti omat eukot ei tykkää ottaa suihin, niin sitten ruikitaan vieraiden kurkkuun kamat.

Jospa tekin joskus ottaisitte suikkiin, niin miestenne ei tarvitsisi sitä vieraissa teettää.

Miksei ottaisi suihin "vaan huvikseen"? Mielestäni se on kivaa puuhaa, enkä aina tarvitse vastapalveluksia. Oon muutamaan otteeseen ollut tuollaisessa tilanteessa, joskus varattujenkin kanssa. Ilmeisesti omat eukot ei tykkää ottaa suihin, niin sitten ruikitaan vieraiden kurkkuun kamat.

Jospa tekin joskus ottaisitte suikkiin, niin miestenne ei tarvitsisi sitä vieraissa teettää.

Teettää? Niinpä, mullekin kelpaisi kunnon nuolemiset, en sitä tosin ukolleni menisi huutelemaan jälkeenpäin, mutta kyllä varmasti heittäisi pihalle vaikken toisen osapuoleen olisi koskenutkaan, jos tietää saisi.

voin ottaa omalta mieheltä ,mutta en vieraalta,jolla on munissaan ties mitä tauteja.

Yhteistyössä