Onko sulla omasta mielestäsi paksut reidet ja mitta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvin vuoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huvin vuoksi

Vieras
Mulla on ja mitta on 57cm :/ Mä en ymmärrä miksi muut on sitä mieltä, että ei ole. Täälläkin joskus mittojanne seurannut ja kaikilla tuntuu olevan pienempi. Muistaakseni aikoinaan Lolankin reisistä tuli kamala kohu missiaikana kun hänen reisimitta oli 58cm :o

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
51,5. Ihan hyvät kinttujen pituuteen nähden, mutta 'etupainotteiset', eli kaikki massa on tuossa reiden etuosassa, sellaiset D:n malliset.

Onko sun vaikeaa löytää istuvia housuja? Mä en nimittäin löydä mistään kun vyötärö on sitten taas 64cm eli jos reisistä mahtuu, on vyötäröltä liian löysä :/ Ja sama ongelma eli tuntuu olevan etupainotteiset nuo reidet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
51,5. Ihan hyvät kinttujen pituuteen nähden, mutta 'etupainotteiset', eli kaikki massa on tuossa reiden etuosassa, sellaiset D:n malliset.

Onko sun vaikeaa löytää istuvia housuja? Mä en nimittäin löydä mistään kun vyötärö on sitten taas 64cm eli jos reisistä mahtuu, on vyötäröltä liian löysä :/ Ja sama ongelma eli tuntuu olevan etupainotteiset nuo reidet.

Ei mun mielestäni- mun vyötärö on 70 (oletpas hoikka!), pituudesta kun aina kuitenkin joutuu nappaamaan pois...
Mutta pillilahkeita en tykkää pitää, kun nuo reidet on tuon malliset :/

Se on muisto vaan kun mun vyötäröni oli 66.... :D

on ja sääret on kuin pallot kun on toi suonikohjutauti,luulin ennen että vaan on läskiä.lääkäri sano minä 167cm pitkä että minun jalat olis tommoset 60kg .kun ei tuo vaiva lähde kun leikkauksella.inhoon jalkojani

Itseasiassa tuo Lolan reisimitta lohdutti aika mukavasti - universumin toiseksi kaunein B)

210019_kiso.jpg
210022_kiso-mag.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mulla on 44cm ja olen aina luullu,että mulla on tajuttoman paksut koivet.:o

No ei todellakaan ole! Kuinka pitkä olet?

olen vaan 164cm...eli kääpiöiden suvusta...:D

mie, mä satun olemaan ihan samanmittainen, pituus ja reiden paksuus. Ja mulle on aina sanottu että oon tosi laiha, etenkin jaloistani :D

Ohkaiset on :D mä olen 158 :whistle:

tässä taas huomaa miten omat silmät vääristää...olen aina ollut siinä uskossa,että mulla on keskivertoa paksummat reidet. Mut samapa tuo,en ole vatsahaavaan asti itseäni stressannut reisilläni enkä taida stressata tulevaisuudessakaan. :D :)

Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:

mie, mä satun olemaan ihan samanmittainen, pituus ja reiden paksuus. Ja mulle on aina sanottu että oon tosi laiha, etenkin jaloistani :D

Munkin mielestä noi on tajuttoman pikkuset reidet :D Mä voin kaivaa täältä jos haulla löydän niin kuvan missä näkyy mun reidet ;)

Yhteistyössä