Onko sinussa rasistisia piirteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:
suhtaudun kaikkiin typeriin rasisteihin rasistisesti
Mikä ei tee susta yhtään parempaa ihmistä, sekään.
en ole niin väittänytkään mutta minulla ei ole todellakaan mitään tarvetta ymmärtää rasisteja.
Sä kuulut niihin ihmisiin jotka ovat valmiita sulkemaan "vääriä" mielipiteitä omaavat ihmiset vankilaan.:(

Mä inhoan rasisteja ja rasismia.On todella suuri rikkaus,että me olemme erilaisia ja-näköisiä,olisi todella hirveätä,jos olisimme kaikki samanlaisia.Erilaisuus kunniaan!Mun luokallani oli yläasteella tummaihoinen tyttö jonka kanssa olen pitänyt yhteyttä ja häntä oma mies hakkasi ja piti orjana häntä,kunnes kaverini jätti tämän renttu miehen.
Mä olen vieläkin tämän naisen hyvä ystävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ulkomaalainen nainen:
Mitä mieltä palstalaiset olisivat siitä jos Suomeen otettaisiin maahanmuuttajiksi vain naisia eikä yhtä ainutta miestä?

Jos tähän olisi jokin hyvä syy, niin siitä vaan sitten. Jos miehet haluavat jatkaa vaikkapa sotia jossain, voisin katsoa hyväksi jättää heidät keskenään sinne ja naisille turvapaikat.

Tosin maahanmuuttajissa on hyvin monenlaisia ihmisiä ja tällä hetkellä Suomi tarvitsee myös ulkomaisten ihmisten työpanosta, sekä miesten, että naisten. Maahanmuutolle on lukuisia syitä, aivan kuten on monituisia syitä sille, miksi suomalaiset muuttavat maasta.

Mä olen rasisti venäläisiä kohtaan, kun on alkanut ärsyttää, että niitä on nykyään niin paljon Suomessa. Miksi nitä päästetään niin paljon Suomeen asumaan? En tajua, mikä niissä niin inhottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mitä mieltä palstalaiset olisivat siitä jos Suomeen otettaisiin maahanmuuttajiksi vain naisia eikä yhtä ainutta miestä?
Miks ihmeessä?
Esim tietyissä maissa naisia sorretaan miesten toimesta. Vastaa kysymykseen.

Ajatellaan mahdottomia eli jos Venäjä nyt innostuisi sotatoimiin Suomea vastaan ja haluaisit perheinesi paeta kuolemaa niin olisiko sinusta oikeutettua jättää poikasi, miehesi, veljesi, isäsi tänne...

Kyllä suomalaiset hyvin innokkaasti myös muuttavat ulkomaille että ei se nyt vain niin ole että tänne lappaa porukkaa. Vai onko hyväksyttävämpää olla veropakolainen? Eikös se vasta arveluttavaa olekin...

Itsekin olen lusmuillut ulkomailla useita vuosia ja lähtisin viivana pois kaikki rakkaat kainalossa elämään vieraan maan sosiaalituella jos sota syttyisi.

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Joistakin ihmisistä tykkään joistakin taas en.Mutta mun tykkäämiset ei oo koskaan kattonu ihmisen syntyperää,ihonväriä,uskontoa tms.
Yleensähän saa lukea kuinka palstalaiset ovat jättäneet miehiään mitä pikkumaisemmista syistä, mutta syntyperällä, uskonnolla tai rodulla ei ole mitään merkitystä?! Hahhahhah!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Antakaa mun nauraa:D:
Joistakin ihmisistä tykkään joistakin taas en.Mutta mun tykkäämiset ei oo koskaan kattonu ihmisen syntyperää,ihonväriä,uskontoa tms.
Yleensähän saa lukea kuinka palstalaiset ovat jättäneet miehiään mitä pikkumaisemmista syistä, mutta syntyperällä, uskonnolla tai rodulla ei ole mitään merkitystä?! Hahhahhah!!!!!

Miehen käytös, teot tai henkilökemia on vissiin hieman eri syitä kuin se, että dissaa jotakuta hänen ihonvärinsä, uskontonsa tms asian vuoksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Miks ihmeessä?
Ajatellaan mahdottomia eli jos Venäjä nyt innostuisi sotatoimiin Suomea vastaan ja haluaisit perheinesi paeta kuolemaa niin olisiko sinusta oikeutettua jättää poikasi, miehesi, veljesi, isäsi tänne...
Kyllä suomalaiset hyvin innokkaasti myös muuttavat ulkomaille että ei se nyt vain niin ole että tänne lappaa porukkaa. Vai onko hyväksyttävämpää olla veropakolainen? Eikös se vasta arveluttavaa olekin...
Itsekin olen lusmuillut ulkomailla useita vuosia ja lähtisin viivana pois kaikki rakkaat kainalossa elämään vieraan maan sosiaalituella jos sota syttyisi.
Sä oot luuseri:(

Miks ihmeessä?

Mäkin lähtisin heti, jos tänne tulisi sota.
Ja voisin lähteä vaikka huomenna jos siihen tarjoutuisi mahdollisuus, ihan ilman sotaakin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miks ihmeessä?
lähtisin viivana pois kaikki rakkaat kainalossa elämään vieraan maan sosiaalituella jos sota syttyisi.
Sä oot luuseri:(

No totta helvetissä jos vaihtoehto on jäädä lasten kanssa sodan keskelle.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Miehen käytös, teot tai henkilökemia on vissiin hieman eri syitä kuin se, että dissaa jotakuta hänen ihonvärinsä, uskontonsa tms asian vuoksi...
Palstalaiset dissaavat miehiä väärän värisistä hiuksista/silmistä, pituudesta jne. Sitten ei muka sellaisilla asioilla kuin ihonväri ja uskonto muka ole mitään merkitystä. Eihän tollasta sontaa usko kukaan. Hahhahhaaa!

,

Valitettavasti on. En mä vastaan tulevaan somaliväestöön, varsinkaan miehiin, oikein hyvällä osaa suhtautua.

Tämä siitäkin huolimatta, että olen menneisyydessä jopa seurustellut värillisen poikaystävän kanssa ja samanlainen ihminen oli kuin vaaleammatkin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Antakaa mun nauraa!:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Palstalaiset dissaavat miehiä väärän värisistä hiuksista/silmistä, pituudesta jne. Sitten ei muka sellaisilla asioilla kuin ihonväri ja uskonto muka ole mitään merkitystä. Eihän tollasta sontaa usko kukaan. Hahhahhaaa!,

Mulle ei kyllä tule mieleen yhtään ainoaa ketjua, jossa joku palstalainen olisi jättänyt miehensä vääränväristen hiusten tai silmien takia, pituuden takia, tms :o :D
Ja sä oot lukenut useita tällaisia ketjuja, vai? :xmas:

Yhteistyössä