R
Rukoilijasirkka
Vieras
Tottakai on. Miehiä kohtaan esimerkiksi. ja muitakin, mutten viitsi erikseen mainita. yritän tietty päästä ennakkoluuloistani.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän siitä ole kuin pari päivää kun palstalainen pähkäili jättävänsä lyhyen miehensä ja asia sai kannatusta palstalaisten keskuudessa.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mulle ei kyllä tule mieleen yhtään ainoaa ketjua, jossa joku palstalainen olisi jättänyt miehensä vääränväristen hiusten tai silmien takia, pituuden takia, tmsAlkuperäinen kirjoittaja Antakaa mun nauraa!:Palstalaiset dissaavat miehiä väärän värisistä hiuksista/silmistä, pituudesta jne. Sitten ei muka sellaisilla asioilla kuin ihonväri ja uskonto muka ole mitään merkitystä. Eihän tollasta sontaa usko kukaan. Hahhahhaaa!,Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Miehen käytös, teot tai henkilökemia on vissiin hieman eri syitä kuin se, että dissaa jotakuta hänen ihonvärinsä, uskontonsa tms asian vuoksi...Alkuperäinen kirjoittaja Antakaa mun nauraa:D:Yleensähän saa lukea kuinka palstalaiset ovat jättäneet miehiään mitä pikkumaisemmista syistä, mutta syntyperällä, uskonnolla tai rodulla ei ole mitään merkitystä?! Hahhahhah!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Joistakin ihmisistä tykkään joistakin taas en.Mutta mun tykkäämiset ei oo koskaan kattonu ihmisen syntyperää,ihonväriä,uskontoa tms.![]()
![]()
Ja sä oot lukenut useita tällaisia ketjuja, vai? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:itse olen "ulkomaalainen" ja mies on ulkomaalainen, niin silti huomaan omaavani rasistisia piirteitä. täällä on paljon ns. 2. luokan ulkomaalaisia, jotka aiheuttaa paljon närää ja ongelmia (huonokäytöksisiä ja paljon rikollisuutta) ja kyllä niitä ihmisiä välttää, eikä halua olla missään tekemisissä. Eikä halua heidän lapia oman lapsen ryhmään yms. koska ne lapset (syyttömiähän ne raukat kasvatukseensa ja kotioloihinsa ovat) ovat tosi agressiivisia, rauhattomia ja käyttäytyyvät aivan mahdottoman rumasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Ai myös niissä joiden mies on ulkomaalainen?
Alkuperäinen kirjoittaja ho hoh:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
no hehhee kun sun juttuja on lukenu
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:itse olen "ulkomaalainen" ja mies on ulkomaalainen, niin silti huomaan omaavani rasistisia piirteitä. täällä on paljon ns. 2. luokan ulkomaalaisia, jotka aiheuttaa paljon närää ja ongelmia (huonokäytöksisiä ja paljon rikollisuutta) ja kyllä niitä ihmisiä välttää, eikä halua olla missään tekemisissä. Eikä halua heidän lapia oman lapsen ryhmään yms. koska ne lapset (syyttömiähän ne raukat kasvatukseensa ja kotioloihinsa ovat) ovat tosi agressiivisia, rauhattomia ja käyttäytyyvät aivan mahdottoman rumasti.
Aika harva ns. normaalia elämää elävä ihminen haluaa olla tekemisissä rikollisten kanssa oli se kansalaisuus mikä tahansa.