V
Vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pelle:Mutta miksi harmaana?Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari:Kyllä ja häpeilemättä myönnän sen!
Koska äärisuvaitsevaiset suhtautuvat suvaitsemattomasti suvaitsemattomiin ihmisiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pelle:Mutta miksi harmaana?Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari:Kyllä ja häpeilemättä myönnän sen!
Sä kuulut niihin ihmisiin jotka ovat valmiita sulkemaan "vääriä" mielipiteitä omaavat ihmiset vankilaan.Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:en ole niin väittänytkään mutta minulla ei ole todellakaan mitään tarvetta ymmärtää rasisteja.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mikä ei tee susta yhtään parempaa ihmistä, sekään.Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:suhtaudun kaikkiin typeriin rasisteihin rasistisesti
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Joistakin ihmisistä tykkään joistakin taas en.Mutta mun tykkäämiset ei oo koskaan kattonu ihmisen syntyperää,ihonväriä,uskontoa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Ulkomaalainen nainen:Mitä mieltä palstalaiset olisivat siitä jos Suomeen otettaisiin maahanmuuttajiksi vain naisia eikä yhtä ainutta miestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ulkomaalainen nainen:Mitä mieltä palstalaiset olisivat siitä jos Suomeen otettaisiin maahanmuuttajiksi vain naisia eikä yhtä ainutta miestä?
Esim tietyissä maissa naisia sorretaan miesten toimesta. Vastaa kysymykseen.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Miks ihmeessä?Alkuperäinen kirjoittaja Ulkomaalainen nainen:Mitä mieltä palstalaiset olisivat siitä jos Suomeen otettaisiin maahanmuuttajiksi vain naisia eikä yhtä ainutta miestä?
Alkuperäinen kirjoittaja .:Esim tietyissä maissa naisia sorretaan miesten toimesta. Vastaa kysymykseen.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Miks ihmeessä?Alkuperäinen kirjoittaja Ulkomaalainen nainen:Mitä mieltä palstalaiset olisivat siitä jos Suomeen otettaisiin maahanmuuttajiksi vain naisia eikä yhtä ainutta miestä?
Yleensähän saa lukea kuinka palstalaiset ovat jättäneet miehiään mitä pikkumaisemmista syistä, mutta syntyperällä, uskonnolla tai rodulla ei ole mitään merkitystä?! Hahhahhah!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Joistakin ihmisistä tykkään joistakin taas en.Mutta mun tykkäämiset ei oo koskaan kattonu ihmisen syntyperää,ihonväriä,uskontoa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Antakaa mun nauraa:D:Yleensähän saa lukea kuinka palstalaiset ovat jättäneet miehiään mitä pikkumaisemmista syistä, mutta syntyperällä, uskonnolla tai rodulla ei ole mitään merkitystä?! Hahhahhah!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Joistakin ihmisistä tykkään joistakin taas en.Mutta mun tykkäämiset ei oo koskaan kattonu ihmisen syntyperää,ihonväriä,uskontoa tms.
Sä oot luuseriAlkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Ajatellaan mahdottomia eli jos Venäjä nyt innostuisi sotatoimiin Suomea vastaan ja haluaisit perheinesi paeta kuolemaa niin olisiko sinusta oikeutettua jättää poikasi, miehesi, veljesi, isäsi tänne...Alkuperäinen kirjoittaja .:Esim tietyissä maissa naisia sorretaan miesten toimesta. Vastaa kysymykseen.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Miks ihmeessä?Alkuperäinen kirjoittaja Ulkomaalainen nainen:Mitä mieltä palstalaiset olisivat siitä jos Suomeen otettaisiin maahanmuuttajiksi vain naisia eikä yhtä ainutta miestä?
Kyllä suomalaiset hyvin innokkaasti myös muuttavat ulkomaille että ei se nyt vain niin ole että tänne lappaa porukkaa. Vai onko hyväksyttävämpää olla veropakolainen? Eikös se vasta arveluttavaa olekin...
Itsekin olen lusmuillut ulkomailla useita vuosia ja lähtisin viivana pois kaikki rakkaat kainalossa elämään vieraan maan sosiaalituella jos sota syttyisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja .:Esim tietyissä maissa naisia sorretaan miesten toimesta. Vastaa kysymykseen.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Miks ihmeessä?Alkuperäinen kirjoittaja Ulkomaalainen nainen:Mitä mieltä palstalaiset olisivat siitä jos Suomeen otettaisiin maahanmuuttajiksi vain naisia eikä yhtä ainutta miestä?
Ajatellaan mahdottomia eli jos Venäjä nyt innostuisi sotatoimiin Suomea vastaan ja haluaisit perheinesi paeta kuolemaa niin olisiko sinusta oikeutettua jättää poikasi, miehesi, veljesi, isäsi tänne...
Kyllä suomalaiset hyvin innokkaasti myös muuttavat ulkomaille että ei se nyt vain niin ole että tänne lappaa porukkaa. Vai onko hyväksyttävämpää olla veropakolainen? Eikös se vasta arveluttavaa olekin...
Itsekin olen lusmuillut ulkomailla useita vuosia ja lähtisin viivana pois kaikki rakkaat kainalossa elämään vieraan maan sosiaalituella jos sota syttyisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sä oot luuseriAlkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:lähtisin viivana pois kaikki rakkaat kainalossa elämään vieraan maan sosiaalituella jos sota syttyisi.Alkuperäinen kirjoittaja .:Esim tietyissä maissa naisia sorretaan miesten toimesta. Vastaa kysymykseen.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Miks ihmeessä?Alkuperäinen kirjoittaja Ulkomaalainen nainen:Mitä mieltä palstalaiset olisivat siitä jos Suomeen otettaisiin maahanmuuttajiksi vain naisia eikä yhtä ainutta miestä?![]()
Palstalaiset dissaavat miehiä väärän värisistä hiuksista/silmistä, pituudesta jne. Sitten ei muka sellaisilla asioilla kuin ihonväri ja uskonto muka ole mitään merkitystä. Eihän tollasta sontaa usko kukaan. Hahhahhaaa!Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Miehen käytös, teot tai henkilökemia on vissiin hieman eri syitä kuin se, että dissaa jotakuta hänen ihonvärinsä, uskontonsa tms asian vuoksi...Alkuperäinen kirjoittaja Antakaa mun nauraa:D:Yleensähän saa lukea kuinka palstalaiset ovat jättäneet miehiään mitä pikkumaisemmista syistä, mutta syntyperällä, uskonnolla tai rodulla ei ole mitään merkitystä?! Hahhahhah!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Joistakin ihmisistä tykkään joistakin taas en.Mutta mun tykkäämiset ei oo koskaan kattonu ihmisen syntyperää,ihonväriä,uskontoa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Antakaa mun nauraa!:Palstalaiset dissaavat miehiä väärän värisistä hiuksista/silmistä, pituudesta jne. Sitten ei muka sellaisilla asioilla kuin ihonväri ja uskonto muka ole mitään merkitystä. Eihän tollasta sontaa usko kukaan. Hahhahhaaa!,Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Miehen käytös, teot tai henkilökemia on vissiin hieman eri syitä kuin se, että dissaa jotakuta hänen ihonvärinsä, uskontonsa tms asian vuoksi...Alkuperäinen kirjoittaja Antakaa mun nauraa:D:Yleensähän saa lukea kuinka palstalaiset ovat jättäneet miehiään mitä pikkumaisemmista syistä, mutta syntyperällä, uskonnolla tai rodulla ei ole mitään merkitystä?! Hahhahhah!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Joistakin ihmisistä tykkään joistakin taas en.Mutta mun tykkäämiset ei oo koskaan kattonu ihmisen syntyperää,ihonväriä,uskontoa tms.