Alkuperäinen kirjoittaja pelle:Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari:Kyllä ja häpeilemättä myönnän sen!
Mutta miksi harmaana?
Tätä mäkin mietin. Miks ei voi sanoa "mustana".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pelle:Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari:Kyllä ja häpeilemättä myönnän sen!
Mutta miksi harmaana?
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja hups:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Mää en tykkää kusipäistä,olkoon ihonväri mikä vaan eli siis joo olen rasisti!![]()
Eikai kusipää ole mikään rotu![]()
On on!!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja hups:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja hups:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Mää en tykkää kusipäistä,olkoon ihonväri mikä vaan eli siis joo olen rasisti!![]()
On on!!! =)
Missä päin elelevät? Millaiset asuntojen hinnat?
Olen ajatellut muuttoa.
Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:Alkuperäinen kirjoittaja hups:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja hups:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Mää en tykkää kusipäistä,olkoon ihonväri mikä vaan eli siis joo olen rasisti!![]()
On on!!! =)
Missä päin elelevät? Millaiset asuntojen hinnat?
Olen ajatellut muuttoa.
soluttautuvat kyllä joka paikkaan. ei auta muuttokaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Missäköhän ohjelmassa oli sketsi kluklux klaanilaisesta kiihkoilijasta joka oli itse tumma ihoinen mutta sattui vaan olemaan sokea itse niin ei asiaa voinut tietää. Se oli kyllä hauska![]()
Mitenköhän sitä onnistuis syrjimään ja inhoamaan kanssa eläjiä jos olisi sokea. No mutta jos on luonteeltaan inhoon taipuvainen niin kaipa sitä keinot keksisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Siinä vaiheessa kun useampikin somali on katsonut oikeudekseen käpälöidä ja huoritella mua ja muutama kävelevä kangaspakka on jyrännyt mut kakaralaumallaan, olen omannut jonninverran rasistisia ajatuksia. On mut uhattu tappaa bussissakin, rastapäinen kulttuurinrikastuttaja uhkasi ensin vetää "rasistista" bussikuskia turpaan mutta kiinnostuikin musta.
Ja ei, yksikään Suomalainen ei ole näin minua kohdellut, koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Oliskohan netissä jotain rasismitestiä? Mä tekisin mielelläni.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:..Kävelevä kangaspakka..![]()
![]()
![]()
putos tuolilta...
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Oliskohan netissä jotain rasismitestiä? Mä tekisin mielelläni.
Epäiletkö olevasi...
Ei kannata opetusalalle suuntautua jos koet lasten olevan eriarvoisia rodun perusteella.