Onko sinussa rasistisia piirteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missäköhän ohjelmassa oli sketsi kluklux klaanilaisesta kiihkoilijasta joka oli itse tumma ihoinen mutta sattui vaan olemaan sokea itse niin ei asiaa voinut tietää. Se oli kyllä hauska :D

Mitenköhän sitä onnistuis syrjimään ja inhoamaan kanssa eläjiä jos olisi sokea. No mutta jos on luonteeltaan inhoon taipuvainen niin kaipa sitä keinot keksisi.

Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Mää en tykkää kusipäistä,olkoon ihonväri mikä vaan eli siis joo olen rasisti! :D

Eikai kusipää ole mikään rotu :D

On on!!! =)

Missä päin elelevät? Millaiset asuntojen hinnat?
Olen ajatellut muuttoa.

soluttautuvat kyllä joka paikkaan. ei auta muuttokaan.

Alkuperäinen kirjoittaja napsahteleva:
Mää en tykkää kusipäistä,olkoon ihonväri mikä vaan eli siis joo olen rasisti! :D

Eikai kusipää ole mikään rotu :D

On on!!! =)

Missä päin elelevät? Millaiset asuntojen hinnat?
Olen ajatellut muuttoa.

soluttautuvat kyllä joka paikkaan. ei auta muuttokaan.

:laugh: :laugh: :laugh:

Siinä vaiheessa kun useampikin somali on katsonut oikeudekseen käpälöidä ja huoritella mua ja muutama kävelevä kangaspakka on jyrännyt mut kakaralaumallaan, olen omannut jonninverran rasistisia ajatuksia. On mut uhattu tappaa bussissakin, rastapäinen kulttuurinrikastuttaja uhkasi ensin vetää "rasistista" bussikuskia turpaan mutta kiinnostuikin musta.

Ja ei, yksikään Suomalainen ei ole näin minua kohdellut, koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Missäköhän ohjelmassa oli sketsi kluklux klaanilaisesta kiihkoilijasta joka oli itse tumma ihoinen mutta sattui vaan olemaan sokea itse niin ei asiaa voinut tietää. Se oli kyllä hauska :D

Mitenköhän sitä onnistuis syrjimään ja inhoamaan kanssa eläjiä jos olisi sokea. No mutta jos on luonteeltaan inhoon taipuvainen niin kaipa sitä keinot keksisi.

Ei tuu mieleen mikä ohjelma oli mutta se oli kyllä loistava :laugh:

On.. eiköhän jokaisessa ole pohjalla pieni rasisti.. eläimiähän me vain olemme, joilla on oma reviiri ja "oman näkönen" lauma joka nykyään tarkottanee kotimaata. Ei muutkaan eläimet ota omaan laumaansa avosylin outoa porukkaa.

Ööö.. en pidä "arabiroduista", en tykkää niitten ulkonäöstä enkä kulttuurista.. en mistään niihin liittyvästä.
Mutta jos mulla olis arabirotunen (heh) kaveri, toki mä siitä pitäisin... En siis vihaa ketään yksittäistä ihmistä rodun perusteella.
Että miten sen nyt ottaa, onko se rasismia vai ei.. vai vaan makuasia.
Niin ja ps: somaleissa virtaa selvästi arabiverta vaikka ovat mustia. Ovat ihan erinäkösiä kuin muut negrot.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Siinä vaiheessa kun useampikin somali on katsonut oikeudekseen käpälöidä ja huoritella mua ja muutama kävelevä kangaspakka on jyrännyt mut kakaralaumallaan, olen omannut jonninverran rasistisia ajatuksia. On mut uhattu tappaa bussissakin, rastapäinen kulttuurinrikastuttaja uhkasi ensin vetää "rasistista" bussikuskia turpaan mutta kiinnostuikin musta.

Ja ei, yksikään Suomalainen ei ole näin minua kohdellut, koskaan.

..Kävelevä kangaspakka.. :laugh: :laugh: :laugh:
putos tuolilta...

Tuskinpa vaan. Olenhan sekoitus itsekin, puhumattakaan lapsistani. Ystäviä on ympäri palloa kertynyt. Ainoastaan en ymmärrä, enkä hyväksy kulttuureja, joiden varjolla harjoitetaan henkistä/fyysistä väkivaltaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Oliskohan netissä jotain rasismitestiä? Mä tekisin mielelläni.

Epäiletkö olevasi...
Ei kannata opetusalalle suuntautua jos koet lasten olevan eriarvoisia rodun perusteella.

Testejä on kiva tehdä. Olen jo opetusalalla, ja kaikki oppilaani ovat korvaamattoman arvokkaita.

Ei oo kun oma mies on ulkomaalainen ja itsekin ulkomailla asuneena oon tottunut eri kulttuureihin. Ainoastaan romaaneista on jäänyt vähän ikävä kuva, niistä muutama huono omakohtainen kokemus (mm. entinen romaaninaapuri ilmestyi yöllä humalassa puukko kädessä ovelle..). Yritän silti olla yleistämättä ja tuomitsematta niitä kaikkia muutaman huonon kokemuksen perusteella.

Yhteistyössä