H
hieman masis
Vieras
Oli taas hieman toiveikas olotila mutta tuo on nyt mennytttä, kk:set nyt sitten taas kumminkin alkoivat.
Joten kohta pitäisi sitten alkaa popsimaan ensin clomeja päivinä.3 -7 ja sitten teroja päivinä 15-24.
Mietin tässä vain että milloinhan sitten ovatkaan parhaat mahdolliset tärppipäivät - olisiko hyvä menetelmä joka toinen päivä alkaen kp.10 ja loppuen kp.16 paikkeilla ?
Ja kun syö noita teroja clomien perään, niin miten kauan menee sitten että kk:set tulevat ? Nyt siis kierto venähti ylipitkäksi eli kp.69 siis vasta kk:set nyt tulivat ja en haluaisi että tämä seuraava kierto menisi noin pitkäksi.
Joten kohta pitäisi sitten alkaa popsimaan ensin clomeja päivinä.3 -7 ja sitten teroja päivinä 15-24.
Mietin tässä vain että milloinhan sitten ovatkaan parhaat mahdolliset tärppipäivät - olisiko hyvä menetelmä joka toinen päivä alkaen kp.10 ja loppuen kp.16 paikkeilla ?
Ja kun syö noita teroja clomien perään, niin miten kauan menee sitten että kk:set tulevat ? Nyt siis kierto venähti ylipitkäksi eli kp.69 siis vasta kk:set nyt tulivat ja en haluaisi että tämä seuraava kierto menisi noin pitkäksi.