Terot+clomit+menkat myöhässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tillintallintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tillintallintaa

Vieras
Heissan,

Teroja olen syönyt jo pidempään ja kierto tasainen 26-27,
nyt matkassa mukana ollut clomit kp 3-7 ja siihen perään terot kp 15-24 ja menkat eivät ala, nyt kp 32.
Rinnat turvonneet ja nipistelee sieltä täältä ja alavatsa tuntuu oudolta, toisinaan hieman kipeä, lisäksi eilen valkovuodossa oli ihan hitusen vaalean vaalean ruskeaa..

Voiko tuo clomien mukaan tulo vaikuttaa näin ?
Testin teen parin päivän päästä… pelottaa pettyä.

Mulla ainakin oli ennen clomeja, terolutien kanssa, kierto 28-29 päivää ja nyt clomien kanssa kierto on ollut 31-32 päivää, joten voi ne clomit valitettavasti pidentää kiertoa...

Miten kävi? Mulla myös clomit pidensi kiertoa hiukan, ei kuitenkaan paria päivää enempää. Niidenhän kai pitäisi aikaistaa ovista, mutta mulla tuli ainakin ihan yhtä myöhään niilläkin -> pitkä kierto.

menkat alkoi ja kp tais olla..32
ja niinkin kamalalla tavalla kun heräsin yöllä kylmässä hiessä ja vatsaa kouristeli, oksensin..kipu oli niin kova että menin puoli tajuttomaksi., enkä saanut kunnolla puhutuksi... :S
Tunti siinä meni ja rauhoittui niin että sain nukutuksi. Ukkokulta valmistautui jo lähtöön sairaalaan, sen verran hurja tilanne... aamulla huomasin sitten menkat alkaneeksi.

Todella pelottavaa, minulla kun ei ole koskaan ollut mitään menkkakipuja tms...
kaikkeen sitä on valmis pikkuisen toivossa... *huokaus*

Olen pahoillani... Tuollaisessa tilanteessa on tietysti mahdollista, että oli ns. kemiallinen raskaus, eli meni kesken tosi aikaisessa vaiheessa (menkat vain hiukan myöhässä). Kovat kivut voisi liittyä siihen. Mulla kyllä myös oli clomeja käyttäessä menkat juurikin n. 4 päivää myöhässä, alkoivat sitten kovalla rytinällä ja kivulla. Voimia. :)

Yhteistyössä