[QUOTE="Nanna";28245633]Kiitos aivan ihanasta ketjusta! Itselläni lähes kaikki kokemukset mustalaisista on positiivisia (en ymmärrä edes miksi sanon noin, samanlaisia ihmisiähän kaikki ollaan) Monta vuotta paras ystäväni oli mustalais poika/mies, kunnes hän avioitui.
On todella hienoa että tulet kertomaan teidän kulttuurista, koska monien käsitys mustalaisesta on työtön, kouluttamaton, varastamisella tai varastetun tavaran myymisellä elävä töykeä ihminen.
itse toivoisin lähipiiriini/ ystäväkseni jälleen mustalaista, koska se ystävyys oli minulle vuosien ajan jotain niin vahvaa ja tärkeää millaista en ole koskaan kokenut.
Siis sydämelliset kiitokset tästä ketjusta ja blogin aloituksesta, tulen seuraamaan aktiivisesti sitä!
Vaikutat mahtavalta persoonalta, kaikkea hyvää sinulle ja Jumalan siunausta elämääsi![/QUOTE]
Siun viestiin oli joku vastannut miun nimimerkillä. Mie siis olen aito, alkuperäinen "kaalo juuli". Äh, mistä näitä neroja tänään riittää???
Mutta joka tapauksessa kiitos mukavasta viestistäsi. Olen itse tullut samaan tulokseen, että monella on juuri tuo kokemus/käsitys mustalaisista. En mitenkään vähättele näitä huonoja kokemuksia, mutta mie pidän tärkeänä ihmisten yksilöimistä, ja siksi päätinkin tulla tänne kirjoittamaan
Siunausta siunkin elämääsi!