M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän sitä enää tarvita. Nyt täytyy erikseen kieltää jos ei halua elimiään luovuttaa.
Eihän sitä enää tarvita. Nyt täytyy erikseen kieltää jos ei halua elimiään luovuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28409437:joo näinhän se menee, mut siltikin mulla on toi kortti, samoin tolla 15v tytöllä.
Seuraa nolouspalajastus. Onko näin ? :ashamed:
Siis ihan se inhokki "aikuisten oikeesti " näin ?
Mutta siis on kuitenkin se luovutustestamentti lompakossa olemassa.
Eihän sitä enää tarvita. Nyt täytyy erikseen kieltää jos ei halua elimiään luovuttaa.
Meillä oli siihen asti kun sitä tarvittiin. Nyt ei enää tarvitse kantaa sitä pahviläpyskää mukana. Ja tahto on tuotu kyllä kaikkien tietoon.
ai miksi..? ite oon ollu töissä parilla osastolla jossa oon nähny niitä elimiä jonottavia ja millaset ihmiset niitä on saanu. ja voin sanoo, että mun elimiä ei sitten anneta kellekään.
voi antaa, jos niihin saa jotkut ehdot laittaa ett kelle se annetaan
Sama juttu.Oli silloin kun se vielä tarvittiin mutta nykyään kyllä mun elimiä ei huolita.