Onko sinulla elinluovutuskortti lompakossasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Me teimme sen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On. No joko mie sen apteekista bongasin, tai sitten silloin kun lähäriksi kouluttauduin. Mulla on ollut jo tosi tosi kauan se. Tosin välillä uusinut, kun entisen hukannut.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28409437:
joo näinhän se menee, mut siltikin mulla on toi kortti, samoin tolla 15v tytöllä.

Meillä oli siihen asti kun sitä tarvittiin. Nyt ei enää tarvitse kantaa sitä pahviläpyskää mukana. Ja tahto on tuotu kyllä kaikkien tietoon.

Meillä oli siihen asti kun sitä tarvittiin. Nyt ei enää tarvitse kantaa sitä pahviläpyskää mukana. Ja tahto on tuotu kyllä kaikkien tietoon.

juu, meillä kans esim mun äiti tietää mun kantani (ja minä hänen )
lapset saavat itse päättää oman kantansa (nää isommat siis ) ja toi 15v riensi hakemaan tota korttia ihan itse, johtuen siitä kun kaverin sisko oli vakavasti sairas ja oli siitä sitten puhetta tullut.

ai miksi..? ite oon ollu töissä parilla osastolla jossa oon nähny niitä elimiä jonottavia ja millaset ihmiset niitä on saanu. ja voin sanoo, että mun elimiä ei sitten anneta kellekään.
voi antaa, jos niihin saa jotkut ehdot laittaa ett kelle se annetaan

Ospa jokainen ihminenansaitsee uudenmahdollisuuden ja se voisi toimia elämän käännekohtana. Viitaten ihmisiin jotka jonkunmielestä ei ansaitse siirrännäisiä.
Mieluummin vaikka elimet näille "ansaitsemattomille" kuin että oikeasti sitä tarvitseva, elämänsä hyvin hoitanut jäisi ilman asiirtoa.

Tekö olette sitten NIIIN täydellisiä, voi vittu....kyllä jokainen on joskus tehnyt jotain minkä perusteella voisi olla sitä mieltä, että ei tuo ansaitse elää. Järjetöntä ajattelua, että te hurskaat ihmiset olisitte niin täydellisä, että voisitte päättää kuka saa elää ja kuka ei. HÄVETKÄÄ!!!!

Yhteistyössä