S
Sandrah
Vieras
..Millaisen syyn vuoksi päädyit tähän ratkaisuun ja oliko sinulla ennestään lapsia? Miten selvisit henkisesti tapahtumasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Onko mielestänne aivan kauhea vääryys jos en uskalla synnyttää tätä lasta...Ennestään lapsia on 4, olen yksin lasten kanssa enkä usko mitenkään pärjääväni koska tämän syntyessä kolme lapsista olisi 0-3vuotiaita ja vanhemmat eka ja tokaluokkalaiset...En tiedä nyt yhtään mitä teen, lääkäri aikakin on varattu jo...huomiseksi...