sss
Ei maistunut kyllä kokikselle se litku.. Ihan hyvin meni alas, ei sitä ole tarkoituskaan maistella ja makustella.
Eikä tullut mulle ainakaan huonoa oloa.
Eikä tullut mulle ainakaan huonoa oloa.
No ei todellakaan ole vaikeaa! Mieti nyt, ihanku kokista jois... ainakin mulle ois maistunut vaikka toinen pullollinenAlkuperäinen kirjoittaja Unto:pullollinen? Sokerirasituskokeessa siis.
Minulla sokerirasitus rv. 28+4 ja mietin että tuleekohan siitä kuinka paha olo. Th. sanoi että maistuu joidenkin mielestä kokikselle. 0,33l pullo.
Mulle tuli kanssa hieman mieleen se siitä mausta.Alkuperäinen kirjoittaja Bliss:Ihan ok se alas meni, joskin oli niin kylmää, että se hiukan hidasti nielemistä. Mun mielestä se tumma juoma maistui melko samalle kuin joskus muinoin myyty "Vita Nova"-juoma (joku saman ikäluokan ihminen saattaa muistaakin moisen litkun), ei siis ihan Cokiksen makuista mutta sinnepäin.
Muoks. Kävinpä googlaamassa Vita Novan, ja kas, sitähän myydään edelleen!
Ei kaikille.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tehdäänkö toi sokerirasitutesti kaikille raskaana oleville? miksi? ja miksi sieltä ei saa välillä poistua vaik kaupoille vaan pitää siellä ootella seuraavaa verikoetta?
Mulle tehtiin kait ylipainon takia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tehdäänkö toi sokerirasitutesti kaikille raskaana oleville? miksi? ja miksi sieltä ei saa välillä poistua vaik kaupoille vaan pitää siellä ootella seuraavaa verikoetta?
Siksi ei saa poistua, kun liikkuminen vaikuttaa testitulokseen. Liikuntaa nostaa insuliinitasoja ja näin laskee verensokeria.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tehdäänkö toi sokerirasitutesti kaikille raskaana oleville? miksi? ja miksi sieltä ei saa välillä poistua vaik kaupoille vaan pitää siellä ootella seuraavaa verikoetta?