Onko se suhde?

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Jos nainen ja mies ovat keskenään ystäviä, kumpikaan ei halua suhdetta. Eikä suhde tosiaan tule kysymykseenkään. Mutta ystävyyteen kuuluu satunnainen seksi ja läheisyys. Jos on ikävä ihmisen lähelle, niin aina saa tulla vaikka viereen nukkumaan.

Mietin vaan, että jos puhutaan, ettei suhde ole mahdollinen, niin onhan tommonenkin jonkinlainen suhde? :o

Tässä on nyt silti jotain mätää (nimim. salapoliisi). Jos sanotaan, ettei pelissä ole tunteita. Niin mitä helvettiä, ei kai kukaan nyhjää kylki kyljessä ja suukottele ihan vaan ystävyyden ilosta? :o Seksin mä vielä voisin käsittääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Musta toi on suhde. Mä en ymmärrä, et miksei sitä voisi sanoa suhteeksi, jos kerran ystäviäkin ollaan.

No sitä mä mietin. Kun ei mulla ainakaan ole ollut tapana kavereita/ystäviä suukotella tai niiden kainalossa makoilla... No, ehkä tommonen on erikoinen ystävyyssuhde :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mun kaverillaki on tollanen "ihan kaverilinjalla vaan ollaan"-ystävyyssuhde johon sitten kuitenkin kuuluu sitä kylkikyljessä kiehnäämistä ja pussailua jne :D

Jaa, semmonen on siis ihan normaali kaverisuhde? :D Mulla on ollut jotenkin vääränlaiset käsitykset kaveruudesta ja ystävyydestä sitten. Pitänee alkaa pusutella kavereita enemmän :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
:laugh: joo ilmeisesti ihan normaalia :D mä voisin kans ystävystyä paremmin sen mun nalleni kans niin pääsisin silleen ihan kaverilinjalla vaan pussaileen :p :D

:D :D Voi pylly. Mä taidan olla vanhanaikainen :o :o :o :o Mulle tuli nyt semmonen olo :xmas:

Mäkin oon. Mä en ymmärrä mitä tommonen on. Mun mielestä toiseen pitää sitoutua, eikä tollasta pelleillä.

Tuo on erittäin hyvien ystävien välinen vuorovaikutus/kaverisuhde, johon liittyy satunnaista hellittelyä.:saint:
Minusta ihan OK, kunhan kumpikin tietää missä mennään, tosin tuollaisella on helposti tapana kehittyä ihan oikeaksi suhteeksi helposti.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
:laugh: joo ilmeisesti ihan normaalia :D mä voisin kans ystävystyä paremmin sen mun nalleni kans niin pääsisin silleen ihan kaverilinjalla vaan pussaileen :p :D

:D :D Voi pylly. Mä taidan olla vanhanaikainen :o :o :o :o Mulle tuli nyt semmonen olo :xmas:

Mäkin oon. Mä en ymmärrä mitä tommonen on. Mun mielestä toiseen pitää sitoutua, eikä tollasta pelleillä.

Mua vaan ihmetyttää ihan hirveästi, että miten voi väittää, ettei ole tunteita, jos suukotellaan ja halaillaan? Ja naidaankin vielä. Mutta mä osaan käsittää seksin ja tunteet tarvittaessa erilläänkin, mutta mun mielestä suukottelut ja halailut ei mene seksin puolelle :whistle:

Tässä on nyt silti jotain mätää (nimim. salapoliisi). Jos sanotaan, ettei pelissä ole tunteita. Niin mitä helvettiä, ei kai kukaan nyhjää kylki kyljessä ja suukottele ihan vaan ystävyyden ilosta? :o Seksin mä vielä voisin käsittääkin.

Hmmm...

Kai siinä tunteitakin on, mutta ei se silti tarkoita, ettäkö just kyseiseen tyyppiin loppuelämäkseen (tai edes hetkeksi) haluaisi sitoutua.

Läheisyys on kivaa. JA jos se on molemmille ookoo, mikäs siinä sitten?

Jos nainen ja mies ovat keskenään ystäviä, kumpikaan ei halua suhdetta. Eikä suhde tosiaan tule kysymykseenkään. Mutta ystävyyteen kuuluu satunnainen seksi ja läheisyys. Jos on ikävä ihmisen lähelle, niin aina saa tulla vaikka viereen nukkumaan.

Mietin vaan, että jos puhutaan, ettei suhde ole mahdollinen, niin onhan tommonenkin jonkinlainen suhde? :o

Ystävyyteen ei kuulu seksi. Tai siis jos sekstaa jonkun kanssa kestosti ja silloin sun tällöin, se on suhde. Se vaan on suhde. - On ihan normaalia, että tunteet ovat ambivalentteja eli suomeksi: nämä ihmiset uskottelevat, etteivät halua suhdetta - ja kuitenkin ovat suhteessa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

Hmmm...

Kai siinä tunteitakin on, mutta ei se silti tarkoita, ettäkö just kyseiseen tyyppiin loppuelämäkseen (tai edes hetkeksi) haluaisi sitoutua.

Läheisyys on kivaa. JA jos se on molemmille ookoo, mikäs siinä sitten?

Niinpä. Vai onko se semmonen "olisimme enemmän kuin kavereita, jos tilanne antaisi myöden" -juttu? En minä tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:

Ystävyyteen ei kuulu seksi. Tai siis jos sekstaa jonkun kanssa kestosti ja silloin sun tällöin, se on suhde. Se vaan on suhde. - On ihan normaalia, että tunteet ovat ambivalentteja eli suomeksi: nämä ihmiset uskottelevat, etteivät halua suhdetta - ja kuitenkin ovat suhteessa. =)

Selvä juttu. En mä tiennyt että tommoselle on oikeasti joku määritelmäkin.

Mistäs sitä koskaan oikeasti tietää toisen/toisten ajatuksista.

Oikeasti se voi olla vaikka niin, että kumpikin haluaisi suhteen, vaan kumpikaan ei uskalla myöntää torjutuksi tulemisen pelossa.

Tai molemmat voivat roikkua siinä vain "säälistä"

Kaikki on mahdollista...

Lainaus" Niinpä. Vai onko se semmonen "olisimme enemmän kuin kavereita, jos tilanne antaisi myöden" -juttu? En minä tiedä. "

Voisi olla tuotakin, tai sitten vasta kehittymässä suhteeksi?
Ehken "harkinta aika" menossa, hengailua.. Kuten aiemmin kirjoitin niin tuollainen helposti kehittyy suhteeksi mutta välttämätöntä se ei ole.

Mitä luulet, loukkaantuisiko toinen osapuoli mikäli toisella olisi tuollainen kaveruus jonkun toisenkin kanssa, jos loukkaantuisi niin silloin tunteet ovat jo pelissä.

Yhteistyössä