O
odottaja
Vieras
Mulla on poika, olen nyt raskaana ja toivon tyttöä. Mielestäni mulla on oikeus toivoa mitä haluan eikä se tietenkään tarkoita sitä etten toivoisi että lapsi olisi terve yms. Rehellisesti voin myös sanoa, että olen pettynyt jos tämäkin lapsi on poika. Olin pettynyt myös esikoisen ultran jälkeen, kun selvisi että tulee poika. Syntymän jälkeen en enää edes miettinyt koko asiaa ja onhan tuo poika minulle todella rakas 
Ymmärtäisin myös jos ystäväni olisi pettynyt tulevaan poikaansa, kuten ap:n tapauksessa. Se voi oikeasti olla raskas asia ja varsinkin kun hyvä ystävä vieressä iloisena saa taas tytön, niin mun mielestä olis ihan normaalia olla surullinen/masentunut siitä ettei itse taaskaan saisi sitä kauan kaipaamaansa tytärtä. Tuollaiset asiat tuppaavat usein olemaan tosi arkoja juttuja.
Ymmärtäisin myös jos ystäväni olisi pettynyt tulevaan poikaansa, kuten ap:n tapauksessa. Se voi oikeasti olla raskas asia ja varsinkin kun hyvä ystävä vieressä iloisena saa taas tytön, niin mun mielestä olis ihan normaalia olla surullinen/masentunut siitä ettei itse taaskaan saisi sitä kauan kaipaamaansa tytärtä. Tuollaiset asiat tuppaavat usein olemaan tosi arkoja juttuja.