onko se yleensä niin, että jos ero tulee sen takia, että mies jättää naisen jonkun aasian takiaa

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
niin sitten tämä jätetty äiti yrittää kostaa miehelle lasten kautta. tulee vaan sellainen tunne joskus. sehän on hyvä tapa iskeä miestä nilkaan kun estää tapaamasta lastaan. näin ainakin mun ystäsvä menettelee. ja muitakin tiedän. ei toki kaikki yleistää ei saa. mutta pelottavan usein on kuitenkin näin että sitä lasta käytetään koston välikappaleena

Minut exä jätti toisen naisen takia. En ole lapselle ikinä puhunut pahaa isästään, lapsi saa tavata isäänsä enemmänkin kuin tapaamissopimuksessa lukee. Silti edelleen exä kehtaa kohdella mua huonosti. Minä en ole enää edes puheväleissä sen miehen kanssa, kun hän on omasta mielestään joka asiassa oikeassa. Eli ei tosiaankaan aina mene noin.

Ja kyllä niitä löytyy miehiäkin, jotka yrittävät kostaa lasten kautta, esim. perumalla tapaamisia, ettei exä pääse vaan tapaamaan uutta miestä. Maksamalla elarit milloin sattuu, puhumalla lapselle pahaa äidistä jne. jne.

Mä tääl nauran vain tota AASIAN TAKIA. Koko Aasia on aikas kova pala miehelle kuin miehelle.
Sorry, jäi ketju lukematta tän hepuli olon johosta:siinä tais kuitenkin ihan asiaa olla.