Onko se muka ulkonäöllisesti epäviehättävää olla lievästi ylipainoinen? Ei ymmärrä...

  • Viestiketjun aloittaja pöh!
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hmmm";27191052]Mää vein kauniin ja hoikan naisen edestä nykyisen lihaksikkaan komistukseni :D Voin silti väittää olevani hyvännäköinen nainen ylipainostani huolimatta ( 180/90 ) isot rinnat, muodokas peppu..sinne ne rasvat on kertyny..[/QUOTE]

:LOL: Nyt kompastuit kyllä omaan näppäryyteesi. Kelaapas hetki, olisiko se "lihaksikas komistuksesi" yhtä komea myös lihavana? Aivan. Eli... :D
 
"jaa"
Aivan varmasti jotkut miehen oikeasti tykkää pullukoista ja jopa lihavista naisista! Katsoin kerran dokumentin jossa oli todella lihava nainen, yli 200 kg. Sen mies oli ihan hekumoissaan niistä läskeistä, se sai jotain kiksejä niiden sivelemisestä. Se syötti ja lihotti sitä naista, kun halusi että se on lihava.

Tämä nyt oli ääritapaus, mutta varmasti lievempiäkin vastaavia löytyy.
 
Olen painanut kuusi vuotta sitten 38kg, voin vakuuttaa, että se mitä näin osastolla oli kamalinta mitä olen koskaan nähnyt. Olin siellä missä näillä tytöillä ei ole enää mahdollisuuksia. Minulla esimerkiksi ei vatsalaukku enää toimi normaalisti kun kroppa ehti jos tuhota sitä.
Nyt painan 60kg ja kyllä minä näytän paljon paremmalta kuin silloin aikaisemmin. Toki haluan laihtua kymmene kiloa mutta se ei ole tarpeen, syy laihtumiseen olisi vain se, että mahtuisin tiettyihin vaatteisiin joita käytin silloin joskus aikaisemmin.
Kroppa tietää milloin on oikea paino ja koko ja silloin kyseinen henkilö on terveimmillään. JOillekkin se on alipainoa, toiselle normaalipainoa ja joillekkin hiukan yli. Olkaa onnellisia omasta vartalostanne oli se koko mikä hyvänsä. JOs tuntuu pahalle niin parin kilon pudotus voisi tehdä hyvää tai painon lisäys.
 
[QUOTE="mies";27191202]Lihavat naiset ovat maailman parhaita keksimään tekosyitä ja uskottelemaan itselleen mitä tahansa.[/QUOTE]

Kyllä tuossa tekosyiden keksimisessä ovat kunnostautuneet myös miehet; vrt. esim. ne puheet ky**änkohottajalihaksesta jne...
 
mistä johtuu
Naisten läskirunkkausringit ne vasta sairaita ovatkin. Saavat vielä lapsensakin ajattelemaan ylipainoa normaalina.
Jep. Palstalla huomaa hyvin myös sen, miten miehen ulkonäölle saa asettaa tarkkojakin kriteerejä ja yökkäillä ja arvostella kovin sanoin, jos mies ei niitä täytä. Esim. jos on kovin hoikka mies, niin se on ällöttävää ja "miehellä pitää olla sitä ja tätä".

Mutta kumma kyllä, vastineeksi naisen vartalosta ei saisi sanoa yhtään mitään vastaavaa, jos se ei nyt täytäkään tiettyjä kriteerejä!

Jos mies ei hyväksy naisen vartaloa juuri sellaisena, esim. läskinä, kuin se on, niin mies on vittumainen mulkku. Jos nainen ei hyväksy miehen vartaloa sellaisenaan, esim. rimpulana, niin on ihan ok arvostella julkisesti ja vaatia muutosta, naureskella ja vähätellä. Läski nainen taas on pyhä lehmä.

MIksi näin?
 
"vieras"
Vai ei muka läskejä saa haukkua :LOL: Joka paikassahan niitä haukutaan ja nimitellään. Läskit tulisi eliminoida maapallolta kokonaan, mm.tällaisia juttuja olen lukenut. Tälläkin palstalla haukutaan läskiksi jopa jos painoindeksi on 24, ja jos se on vaikkapa 26 olet jo törkeä ihrakasa :O
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja mistä johtuu;27195041:
Jos mies ei hyväksy naisen vartaloa juuri sellaisena, esim. läskinä, kuin se on, niin mies on vittumainen mulkku. Jos nainen ei hyväksy miehen vartaloa sellaisenaan, esim. rimpulana, niin on ihan ok arvostella julkisesti ja vaatia muutosta, naureskella ja vähätellä. Läski nainen taas on pyhä lehmä.

MIksi näin?
Tuo on pelkkää henkistä kypsymättömyyttä. Toisaalta se kertoo myös naisten suuresta vallasta meidän sukupuolikeskustelussa, vaikkakin käytännön elämässä valtaa käyttelevät yhä miehet.

Harmi kyllä nyky-Suomessa ehkä jopa enemmän löytyy miehiä, jotka juoksevat miellyttämässä naisia, kuin naisia, jotka haluavat miellyttää miehiä. Jos miehet olisivat enemmän jämäköitä eivätkä antaisi naisten "hyppiä pöydällä", myös naisten vaatimuslistat ja miesten arvostelu vähenisivät. Itse esim. "käännytän takaisin" jokaisen naisen, joka ei itselleni toimi. Kehoitan muita miehiä samaan. Silloin naisen ego ei paisu liian suureksi, josta kärsivät kaikki loppupeleissä.
 
[QUOTE="mies";27195171]Tuo on pelkkää henkistä kypsymättömyyttä. Toisaalta se kertoo myös naisten suuresta vallasta meidän sukupuolikeskustelussa, vaikkakin käytännön elämässä valtaa käyttelevät yhä miehet.

Harmi kyllä nyky-Suomessa ehkä jopa enemmän löytyy miehiä, jotka juoksevat miellyttämässä naisia, kuin naisia, jotka haluavat miellyttää miehiä. Jos miehet olisivat enemmän jämäköitä eivätkä antaisi naisten "hyppiä pöydällä", myös naisten vaatimuslistat ja miesten arvostelu vähenisivät. Itse esim. "käännytän takaisin" jokaisen naisen, joka ei itselleni toimi. Kehoitan muita miehiä samaan. Silloin naisen ego ei paisu liian suureksi, josta kärsivät kaikki loppupeleissä.[/QUOTE]

Vaikka esitätkin asiasi ehkä hiukan kärjekkäästi, niin kyllä sinulla ihan hyvä pointti tuossa on. Miehet todellakin ovat edelleen vallankahvassa esim. politiikassa ja taloudessa, mutta on aivan totta, että ihmissuhteiden alueella miesten osaksi on jäämässä/jäänyt jonkinlainen myötäileminen ja sopeutuminen. Koko keskustelu on aika lailla naisten dominoimaa; sitä käydään heidän luominsa käsittein ja he kykenevät mm. lähes yksinomaan määrittelemään toivottavan ja ei-toivottavan käyttäytymisen jne.

Huomaathan kuitenkin, että mikäli et halua, että miehet päästävät naiset "hyppimään pöydillä" ihmissuhteiden alueella, niin vastineeksi miesten tulisi tietysti kyetä luopumaan kukkalan kuninkaan paikasta muilla elämänalueilla (talous, politiikka yms). Muuten naiset voivat ihan oikeutetusti vuorostaan syyttää miehiä "rusinoiden poimimisesta pullasta" (josta siis naisia on viime aikoina syytetty).
 
Viimeksi muokattu:
....
Kyllä minä olen huomannut että normaalipainoiset naiset saavat enemmän kehuja kuin selvästi pullukat.

Tosin välillä tulee vastaan ihan mielettömän kauniita ja hyvin kilonsa kantavia naisia.
Mutta yleensä ne ovat niitä joilla on mielettömät vatsamakkarat ja neloisleuat ym, ei-niin-viehättävää
 
JOKUS
Mulla normaalipainoisella on isot rinnat ja iso peppu, mutta kiinteän timmit ja myös kapea vyötärö, siis tiimalasivartalo. Miksi kadehtisin lihavan naisen isoa läskimuhkuraista peppua tai isoja roikkutissejä ja vyötärötöntä vartaloa?
 
vierasxxx
Mä oon lievästi ylipainoinen (BMI about 25.4) ja mua oikeesti itteäni ällöttää kaikki ylimääräinen mitä mulla on. En kylläkään ole tasapaksu, vaan vyötärö on selkeästi näkyvissä. Mutta lantiota, persettä ja reisiä riittää, käsivarretkit paljon tuhdimmat ku mitä haluaisin niiden olevan. En edes ole mikään klassinen kaunotar, vaan mulla on aika persoonalliset kasvot.

Mut kumma kyllä kiinnostuneita miehiä riittää koko ajan (tosin olen jo varattu), joten he varmaan näkevät mussa jotain sellaista mitä en itse näe.
 
noniinkinettä
Itse olen normaalipainon ylärajoilla. Olen myös ollut alipainoinen. Kun olin alipainoinen (no, olin myös nuorempi eli ehkä muutoinkin hehkeämpi :) sain miehiltä paljon huomiota.

Mutta mutta, kumma kyllä nyt selvästi muodokkaampana (ja juu, tää paino on aika lailla rinnoissa ja pepussa, toki mahakin paksumpi kuin ennen) olen saanut ihan VALTAVASTI huomiota miehiltä. Kyseessä ei edes ole se, että olisin sitä huomiota vailla, olen onnellisessa parisuhteessa. Mutta luulen, että itsevarmuus, tyytyväisyys omaan itseeni ja iloinen luonne on ne jutut, jotka oikeastaan vaikuttavat. Kiloja sinne tai tänne, enemmän sillä on merkitystä, että on sosiaalinen ja itseensä tyytyväinen ja antaa sen näkyä.
 
noniinkinettä
Se jäi kirjoittamatta, että ei mustakaan kuitenkaan mikään suuri ylipaino enää ole viehättävää. Kun vartalosta katoaa muoto, niin jotenkin jo se epäterveellinen vaikutelma mikä siitä tulee on luontaantyöntävä. Sma kuin esim. tupakoijien harmaa iho.

Laihat ihmiset eivät myöskään ole mitenkään kategorisesti "hyvän näköisiä! vaan koska ovat laihoja; ajatelkaa vaikka sellaista laihaa mutta huonoryhtistä hiihtelijää...
 
"vieras"
kyllä itse koen,, että lievästi ylipainoiset näyttäisivat nätimmiltä hoikempina. Itselleni on nyt raskauden aikan kertynyt kiloja vähän liikaa (oli kyllä muutama ylimääräinen jo ennestään). Ennen raskautta olin normaalipainon puolella, mutta ylärajoilla. Raskauden aikana paino on kokoajan pikkuhiljaa noussut. En koe itseäni viehättävänä ja tiedän että näytän paremmalta hoikempana, kun olen hoiklempikin ollut. tiedän että myös mies pitäisi minua viehättävämpänä jos olisin hoikemmassa kunnossa. Onneksi meidän parisuhde ei perustu pelkkään ulkonäköön ja hyväksymme toisemme kaikenkokoisina. Tarkoituis on kuitenkin päästä entisiin mittoihin, kuhan saan lapsen ensin puserrettua ulos.

Kuitenkin kauneus on katsojan silmissä, toiset tykkää hoikista toiset pyöreämmistä. Kaikenkokoisille löytyy varmasti ihailijoita. Uskoisin että suurinosa tykkää kuitenkin juuri niista normaalipainoisista, ei ylipainoisista. Itse tiedän kuuluvani tällähetkellä jo tuohon lievästi ylipainoisten kategoriaan ja tunnen itseni vaivaantuneeksi jos joudun esiintymään vähäpukeisena. Tärkeintä olisikin mielestäni että jokainen on sen painoinen kun itsestä tuntuu hyvältä. Tärkeintä on että jokainen viihtyy omassa kropassaan, eikä se mitä muut ajattelee. '


Ja tuo plus-malli ei ole ylipainosita nähnykkään. Jos 190cm pitkä tyttö käyttää vaatekokoa 40 mennää kyllä aikalailla ihannepainossa. Veikkaan että on painoindeksilltää aikalailla normaalipainon keskiosuudella tai vähän jopa keskiarvon alapuolella. Mallit vaan on yleensä todella todella hoikkia. Pituutta 175 ylöspäin ja vaatekoko 32-36. Eli normaalipainoinen tyttö joka käyttää kokoa 38-42 on useimmiten plusmalli.
 
Beep
Mitä väliä? Jos itse diggaa, joku muukin niin ihan oikeesti kysyn, mitä väliä?

Minäkin julkisesti häpeän tietysti itseäni, mutta salaa muilta rakastan jokaista makkaraa ja kurviani. Sivelen itseäni öljyillä ja nautiskelen löllöistäni. Ihan tosi! Uskokaa! :D
 

Yhteistyössä